فونیکسریمکسبهتام

رئیس کمیسیون عمران مجلس:

نوسازی ناوگان حمل و نقل باری با هدف مصرف بهینه انرژی

سفرا رایزنی برای انتقال تکنولوژی به کشور را آغاز کنند

عصر خودرو- رئیس کمیسیون عمران مجلس، بر ضرورت نوسازی ناوگان حمل و نقل باری کشور تاکید کرد و گفت: نحوه استفاده از تکنولوژی ابرشرکت های خودروسازی دنیا در خلال نشست با سفرا بررسی شد.

نوسازی ناوگان حمل و نقل باری با هدف مصرف بهینه انرژی
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از خانه ملت ، محمدرضا رضایی  با تاکید بر ضرورت نوسازی ناوگان باری کشور، گفت: اختصاص منابعی برای نوسازی ناوگان حمل و نقلی در بودجه 97 و همچنین قانون برنامه ششم توسعه صورت گرفته است.

    نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه استفاده از توان داخل برای نوسازی ناوگان حمل و نقل باری کشور در اولویت قرار دارد، افزود: با توجه به اینکه بسیاری از سرمایه های کشور در نتیجه فرسودگی وسائط حمل و نقلی هدر رفت دارد ازاین رو نوسازی ناوگان اولین گام برای بهبود شرایط فعلی است.

    جلوگیری از هدر رفت سوخت یکی از مولفه های منتج به نوسازی ناوگان حمل و نقلی است

    وی با تاکید بر اینکه جلوگیری از هدر رفت سوخت یکی از مولفه هایی است که به اتخاذ راهکارهایی برای نوسازی ناوگان منجر شده است، تصریح کرد: با توجه به تحریم ها باید بتوانیم با استفاده بهینه از سوخت از آن در راستای افزایش بهره وری استفاده کنیم.

    این نماینده مردم در مجلس دهم، با اشاره به حضور برخی سفرا در کمیسیون عمران مجلس و رایزنی پیرامون مباحث مختلف، گفت: در راستای حضور سفرا در این کمیسیون ضمن بررسی راهکارهای افزایش صادرات به مباحث مهمی همچون واردات کالاهای ضرور نیز اشاره شده است.

    استفاده از تکنولوژی ابر شرکت های خودروساز لازم است

    رضایی با بیان اینکه باید زمینه حضور شرکت های خودروسازی خارجی و همچنین استفاده از توان و تکنولوژی آن ها در داخل فراهم شود، افزود: ایران باید ضمن ایجاد تضامین کافی برای حضور این شرکت ها باید تعهدات لازم را برای ماندگاری آن ها نیز اخذ کند.

    وی ادامه داد: در خلال نشست با سفرا بر ضرورت افزایش رایزنی ها با کشورهای مختلف در حوزه تولید خودرو نیز تاکید شده تا به این ترتیب نوسازی ناوگان حمل و نقلی سرعت یابد.

    رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: استفاده از تکنولوژی تولید خودروی با کیفیت بیش از واردات خودرو اهمیت دارد از این رو باید با بومی سازی این نوع تکنولوژی ها در مسیر توسعه حرکت کنیم.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۴ روز پیش
        آرشیو