فونیکسریمکسبهتام

قطع برق چراغ‌های راهنمایی و بی‌نظمی در ترافیک کرج

عصر خودرو- عضو شورای شهر کرج گفت: قطع برق چندین ساعته در کرج باعث بی نظمی در عبور و مرور شده است.

قطع برق چراغ‌های راهنمایی و بی‌نظمی در ترافیک کرج
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۱:۰۰

     به گزارش  پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا، سارا دشتگرد در هفتاد و چهارمین جلسه شورای شهر کرج که امروز یکشنبه 24 تیرماه برگزار شد گفت: شورای شهر چهارم یک مصوبه برای خرید سه دستگاه ون به منظور ساماندهی کودکان کار و خیابان مصوب کرده بود اما این مصوبه هنوز تامین اعتبار نشده است.

    دشتگرد در ادامه به قطع برق کلانشهر کرج در روزهای اخیر اشاره و اعلام کرد: این قطعی‌های چند ساعته باعث از کار افتادن چراغ‌های راهنمایی و بی نظمی در ترافیک و عبور و مرور شده است.

    وی افزود: پیشنهاد می‌شود برای تامین برق چراغ‌های راهنمایی از سلول‌های خورشیدی استفاده شود تا در مواقع قطع برق شاهد چنین بی نظمی‌هایی نباشیم.

    رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر کرج نیز از مدیران عامل توزیع برق و آبفا خواست برای توضیح در خصوص علت و بی‌نظمی در قطع برق و همچنین قطع آب در صحن شورای شهر حاضر شوند.

     عباس زارع در نطق پیش از دستور هفتاد و چهارمین جلسه علنی شورای شهر کرج که امروز یکشنبه 24 تیرماه برگزار شد گفت: پدیده قطع برق مردم را بسیار اذیت می‌کند. قطع برق یقینا با قطع آب همراه می‌شود. بنده طی چهار روز گذشته تلاش زیادی کردم تا با تلفن پاسخگوی شرکت برق تماس بگیرم اما متاسفانه اصلا پاسخگو نبودند.

    وی با انتقاد از بی نظمی در قطعی برق و قطع مغایر با برنامه اعلام شده تصریح کرد: در شهر تهران برنامه دقیقی در تمام محلات اعلام شده و همه شهروندان اطلاع دارند که کی برق محله آنها قطع می‌شود ولی برای کرج اینگونه تنظیم نشده است.

    زارع ادامه داد: با توجه به وظایف قانونی شورا از مدیران عامل شرکت توزیع برق و آبفا می‌خواهم در صحن شورا حاضر و نسبت به نحوه خدمات، علل خاموشی، جدول خاموشی و قطع آب به مردم توضیح دهند.

    این عضو شورای شهر کرج خاطرنشان کرد: گاها برخی از مردم می‌گویند که برق برخی محلات اصلا قطع نمی‌شود اما برق برخی محلات زیاد قطع می‌شود؛ اگر توضیح داده نشود تصور این بی عدالتی‌ها به وجود می‌آید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو