فونیکسریمکسبهتام

۲۷۸ دوربین تردد خودروها به طرح ترافیک تهران را ثبت می کنند

عصر خودرو- مدیر مرکز ارتباطات و امور بین الملل شرکت کنترل ترافیک تهران با بیان اینکه ۲۷۸ دوربین در ۲۱۹ معبر ورودی و خروجی محدوده های طرح های ترافیک پایتخت فعال است، گفت: در این راستا هیچ نقصی در زیرساخت طرح ترافیک وجود ندارد.

۲۷۸ دوربین تردد خودروها به طرح ترافیک تهران را ثبت می کنند
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۹ تير ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایرنا، سیداحمد واحدی عصر شنبه با تاکید بر اینکه عملکرد تمامی دوربین ها از لحاظ صحت و دقت به صورت مستمر رصد می شود، افزود: 35 دستگاه دوربین مجهز به آخرین فناوری دنیا و با کمترین میزان درصد خطا پیش از شروع سال جدید در رینگ خروجی جایگزین دوربین های پیشین شد.
    به گفته وی، دوربین های ورودی و خروجی نصب شده در محدوده طرح های ترافیکی تهران روزانه تردد بیش از یک میلیون خودرو را ثبت و ضبط می کنند.
    واحدی با بیان اینکه هیچگونه اشکالی در سیستم کنترل دوربینی محدوده طرح ترافیک وجود ندارد، توصیه کرد: شهروندان عبور و مرور خود در محدوده مرکزی شهر را طبق مقررات و ضوابط، با ثبت‌نام در سامانه «تهران من»، شارژ و مجوز اخذ کنند تا مشمول جریمه نشوند.
    مدیر مرکز ارتباطات و امور بین الملل شرکت کنترل ترافیک تهران خاطرنشان کرد: در طرح ترافیک سال 1397 هزینه تردد برای عموم شهروندان کاهش یافته اما در صورت تردد غیرمجاز خودرو، علاوه بر بدهی عوارض، جریمه ورود غیر مجاز به محدوده طرح ترافیک هم به حساب خودرو منظور خواهد شد.
    به گزارش ایرنا در طرح جدید ترافیک، دیگر مجوز سالانه ورود به محدوده طرح با دریافت مبلغ کلی در ابتدای سال صادر نمی شود و متقاضیان باید روزانه نسبت به اخذ مجوز ورود به این محدوده در شهر تهران اقدام کنند.
    در شرایط کنونی 2 طرح محدوده «ترافیک» و «زوج و فرد» در شهر تهران اجرا می شود که ورود به محدوده ترافیکی منوط به داشتن مجوز و ورود به محدوده طرح زوج و فرد براساس رقم سمت راست پلاک خودروهاست.
    زمان اجرایی روزانه طرح جدید ترافیک 6:30 تا 19 است، ضمن اینکه روزهای پنجشنبه نیز طرح های ترافیکی (ترافیک و زوج و فرد) اجرا نخواهد شد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو