فونیکسریمکسبهتام

معرفی مدیر عامل و هیات مدیره جدید شرکت هپکو

عصر خودرو- با حضو معاون وزیر اقتصاد و رییس کل سازمان خصوصی سازی کشور، غلامرضا صادقیان به عنوان مدیر عامل جدید شرکت هپکو اراک معرفی شد.

معرفی مدیر عامل و هیات مدیره جدید شرکت هپکو
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو»  به نقل از روابط عمومی سازمان خصوصی سازی در محل استانداری استان مرکزی با حضور میر علی اشرف عبدالله پوری حسینی معاون وزیر اقتصاد و رییس کل سازمان خصوصی سازی کشور و استاندار استان مرکزی اعضای هیات مدیره جدید شرکت هپکو اراک مشخص و غلامرضا صادقیان به عنوان مدیرعامل جدید شرکت هپکو اراک معرفی شد.

    بنابه این گزارش غلامرضا صادقیان مدیرعامل جدید شرکت هپکو اراک پیش از این به عنوان مدیرعامل شرکت های ایران خودرو تبریز، مدیر عامل شرکت ارس خودرو دیزل (آمیکو) و همچنین در مسؤلیت قائم مقام شرکت هواپیمایی آتا فعالیت داشته است.

    پیش بینی می شود با حضور اعضاء هیات مدیره و تیم مدیریتی جدید و همچنین مدیرعامل مجرب و با سابقه درخشان در امور صنعت و خودروسازی در راس شرکت هپکو اراک و حمایت های استاندار استان مرکزی این شرکت به چرخه تولید و روزهای پرافتخار گذشته خود باز گردد.

    پوری حسینی معاون وزیر اقتصاد در این مراسم ضمن اشاره به معرفی بهترین مدیران صنعتی کشور برای شرکت هپکو گفت: انتخاب پنج نفر از بهترین مدیران صنعتی کشور به عنوان اعضای جدید هیات مدیره و مدیرعامل شرکت هپکو اراک نشان دهنده اهمیت به حل مشکلات هپکو می باشد.

    همچنین میرعلی‌اشرف عبدالله پوری حسینی در حاشیه نشست معارفه هیات مدیره شرکت هپکو اراک، اظهارداشت: با دستور وزیر صنعت، معدن و تجارت مدیریت شرکت هپکو اراک از یک ماه گذشته برای عبور از بحران و تسریع در رفع مشکلات این شرکت به سازمان خصوصی سازی واگذار شد و در طی این مدت توسط این سازمان پنج مدیر توانمند صنعتی کشور برای راهبری امور شرکت هپکو گزینش و انتخاب شدند.

    رییس کل سازمان خصوصی سازی ادامه داد: بر این اساس غلامرضا صادقیان به عنوان مدیرعامل، غلامرضا سمندر به عنوان رییس هیات مدیره و علی انعامی، محمد حسین شهسوار و داود صلاحی به عنوان اعضای هیات مدیره جدید شرکت هپکو اراک انتخاب شدند.

    وی در ادامه خاطر نشان کرد: این افراد منتخب سازمان خصوصی سازی به عنوان اعضای جدید هیات مدیره شرکت هپکو اراک هستند و امید است با حمایت استاندار و مسئولان استان مرکزی و کارکنان این واحد مادر تخصصی بتوانند جایگاه صنعتی هپکو را ترمیم کنند.

    همچنین سیدعلی آقازاده، استاندار مرکزی در این مراسم گفت: تیم مدیریتی جدید شرکت هپکو از برترین‌های بخش خصوصی هستند. استاندار مرکزی با اشاره به توانمندی افراد معرفی شده، افزود: تیم مدیریتی جدید شرکت هپکو از برترین‌ افراد بخش خصوصی هستند.

    وی در حاشیه تودیع و معارفه مدیرعامل جدید شرکت هپکو نیز اظهار کرد: در طول یک ماه گذشته شاهد تحولات مثبتی در روند حل مشکلات هپکو بودیم. آقازاده تصریح کرد: در 30 اردیبهشت‌ماه امسال کارگروه ملی رفع موانع تولید تشکیل و با دستور وزیر صنعت، معدن و تجارت مدیریت هپکو به سازمان خصوصی‌سازی محول شد تا زمانی ‌که هپکو به تولید برسد و سپس واگذاری شرکت به متقاضیان جدید انجام شود.

    استاندار مرکزی با اشاره به اینکه تیمی که سازمان خصوصی‌سازی برای مدیریت شرکت هپکو انتخاب کرده است، از بهترین‌ افراد بخش خصوصی هستند، بیان کرد: این تیم از افرادی است که سال‌های سال در زمینه تولیدات صنعتی فعالیت‌های موفقی داشتند.

    وی ادامه داد: ما در استان به طور صد درصد از این تیم مدیریتی حمایت قاطع خواهیم کرد و  امیدواریم این حمایت از طرف کارکنان شرکت هپکو هم صورت بگیرد و آنها هم این همکاری را با همه مسئولان داشته باشند.

    لازم به ذکر است، شرکت هپکو به عنوان نگین صنعت شهر اراک و تولید کننده ماشین آلات سنگین در حال حاضر توانایی تولید 22 نوع ماشین آلات راه سازی از جمله گریدر، لودر و غلتک را که هشت نوع از محصولات آن تحت لیسانس کشورهایی از جمله ژاپن، آلمان، سوئد و نیو هلند می باشد داراست. این شرکت برای تامین ماشین آلات شرکت های راه سازی کشور آمادگی کامل دارد و در این زمینه تاکنون خوش درخشیده است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو