فونیکسریمکسبهتام

معرفی محصولات بولزوان؛

برای شما که عاشق خودرویتان هستید اسپری دافع باران، تضمین یک رانندگی ایمن

عصر خودرو- شیشه‌هایی که در زمان رانندگی در باران آب بر روی آن‌ها نمی‌نشیند؛ این شاید در نگاه اول رویایی به نظر برسد اما با اسپری دافع باران بولزوان این مسئله کاملاً ممکن است تا رانندگی ایمنی را در زمان بارندگی داشته باشید.

برای شما که عاشق خودرویتان هستید اسپری دافع باران، تضمین یک رانندگی ایمن
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، در زمان بارش باران، دید راننده نسبت به محیط اطراف محدود می‌شود و این مسئله به‌ویژه در زمان رانندگی با سرعت زیاد می‌تواند بسیار خطرناک باشد. استفاده از برف پاک‌کن قطعاً یکی از راه‌حل‌ها است اما گاهی برف ‌پاک‌کن هم نمی‌تواند به‌درستی سطح شیشه را پاک کند ضمن آنکه استفاده پیوسته از آن می‌تواند به شیشه و تیغه برف ‌پاک‌کن آسیب برساند. استفاده از "اسپری دافع باران" بولزوان مانع از باقی ماندن آب باران روی شیشه می‌شود و به این ترتیب در زمان راندن در باران، راننده به‌طور پیوسته دید کافی نسبت به محیط اطراف دارد.
    "اسپری دافع باران" بولزوان با ایجاد یک‌لایه دفع‌کننده آب و باران بر روی سطوح شیشه‌ای و آینه‌های جانبی باعث می‌شود در زمان بارش باران، آب روی شیشه‌ها باقی نماند و به‌مرور از روی شیشه سُر بخورد. به‌این‌ترتیب حتی در زمان بارش شدید باران هم به‌سرعت آب روی شیشه تخلیه شده و راننده بتواند بدون مشکل محیط اطراف را ببیند. این اسپری باعث می‌شود قطرات آب روی شیشه باقی نماند اما برای حرکت آن‌ها نیاز است خودرو در حال حرکت باشد. برای این منظور خودرو باید سرعتی در حدود 60 کیلومتر به بالا داشته باشد. در این شرایط حتی نیاز به استفاده از برف‌پاک‌کن هم نیست.
    این اسپری به‌راحتی تا 2 ماه ماندگاری دارد و با استفاده از برف‌پاک‌کن هم اثر آن از بین نمی‌رود. برای استفاده از این اسپری تنها کافی است 3 ثانیه آن را روی شیشه‌ها و آیینه‌ها بپاشید.

    نحوه استفاده
    درپوش ایمنی سر نازل را قبل از استفاده بردارید.

    روزهای بارانی
    درحالی‌که برف‌پاک‌کن روشن است ، محصول را به مدت 3 ثانیه روی شیشه جلو اسپری کنید.
    برای شیشه‌های کناری و پشت میزان کمتری را نسبت به شیشه جلو اسپری کنید.
    پوشش دافع باران به‌راحتی با 3 ثانیه اسپری ایجاد می‌شود.

    روزهای غیر بارانی
    آلودگی شیشه جلوی خودرو را کاملا برطرف نمایید.
    محصول را روی شیشه جلو به‌صورت یکنواخت اسپری کنید و با حوله مرطوب لکه‌های به جا مانده را پاک کنید.
    محصول را برای شیشه کنار و آینه‌ها نیز به همین روش اسپری نمایید.

    برای اطلاعات بیشتر به وبسایت بولزوان به آدرس bullsone.ir مراجعه نمایید. این محصول را می‌توانید از نمایندگی‌های شرکت رامان کار پیشرو نماینده انحصاری محصولات بولزوان در ایران خریداری کنید. همچنین امکان خرید آنلاین محصولات این شرکت از فروشگاه اینترنتی بولزوان به آدرس bullsoneshop.ir نیز وجود دارد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط