فونیکسریمکسبهتام

شش سال پیش در چنین روزی؛

خط تولید رانا به بهره برداری رسید

عصر خودرو- شش سال پیش در چنین روزی مدیرعامل سابق شرکت تام ایران خودرو گفت: خط تولید بدنه رانا با جدیدترین تکنولوژی در خاورمیانه آماده تولید انبوه دومین برند ملی ایران خودرو است.

خط تولید رانا به بهره برداری رسید
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ، حمید مرادی افزود: در حال حاضر عملیات اجرایی کل خط تولید به پایان رسیده و مهندسان شرکت تام و ایران خودرو در حال اجرای تنظیمات نهایی، جهت دستیابی به کیفیت تعیین شده برای محصول هستند.
    وی با اشاره به ویژگی های فنی این خط افزود: از اصلی ترین شاخصه های این پروژه عدم استفاده از مشاوران و کارشناسان خارجی در همه سطوح پروژه، شامل مدیریت، طراحی ، ساخت ، نصب و راه اندازی است.
    مرادی خاطرنشان کرد: درباره خصوصیات فنی بارز خط تولید رانا می توان گفت که این خط نه تنها در ایران خودرو بلکه در کشور بی نظیر است، به طوری که می توان به استفاده از تجهیزاتی همچون Overhead Shuttle برای خطوط جانبی، سیستم Roller Hemming Robotic برای درب های محفظه موتور و صندوق، استفاده از روشهای جدید در طراحی فیکسچرهای جوشکاری، سیستم های انتقال خاص، استفاده حداکثری از منیپولیتورهای داخلی جهت جابجایی های سنگین اشاره کرد که در مجموع تاثیر قابل توجهی در کیفیت ، کارایی و راندمان نهایی خط تولید داشته است.

    http://www.asrekhodro.com/News/17016

    فیات هم با بازار ایران خداحافظی کرد
    شش سال پیش در چنین روزی شرکت خودروسازی فیات و شرکت صنعتی کامیون سازی فیات ایتالیا اعلام کردند که در راستای پیوستن به تحریم های بین المللی علیه برنامه هسته ای ایران از بازار ایران خارج می شوند.
    این دو شرکت خودروسازی ایتالیا با انتشار بیانیه ای اعلام کردند که کلیه مبادلات مالی و فروش محصولات خود به ایران را متوقف کرده اند.فیات دربیانیه خود تاکید کرده است که از این پس هیچ یک از شرکت های تابعه این کمپانی، به ایران قطعات یدکی نخواهند فروخت.
    این اقدام شرکت فیات در راستای فشارهای لابی اسراییلی اتحاد علیه ایران هسته ای صورت گرفت که خواستار توقف همکاری های شرکت های خودروسازی جهان با ایران شده است.
    شرکت خودروسازی فیات اعلام کرد اگرچه قصد دارد فروش محصولات خود به ایران را متوقف کند اما به تعهدات قبلی خود با ایران پایبند باقی می ماند.
    http://www.asrekhodro.com/News/17008


    خسارات میلیاردی توقف شماره‌گذاری وانت نیسان
    شش سال پیش در چنین روزی عضو سابق هیات مدیره شرکت زامیاد از خسارات سنگین وارده به این شرکت و برخی شرکت‌ها و قطعه‌سازان طرف قرارداد، به دلیل توقف دو ماهه شماره‌گذاری خودروی وانتنیسان خبر داد. بهرام زبرجد اظهار کرد: انتظار آن است که در سالی که از سوی مقام معظم رهبری سال حمایت از تولید ملی نامیده شده، شاهد حمایت های بیش از پیش تمام ارگان ها از تولید داخلی باشیم.
    وی با بیان این که توقف حدود دو ماهه شماره گذاری وانتنیسان خسارات سنگین مالی را به زامیاد وارد کرده است، خاطرنشان کرد: خواب سرمایه، بالا رفتن هزینه های تامین مالی، هزینه های انبارداری، خسارت دیدن قطعات خودرو و هزینه های تعمیر و نگهداری از جمله خسارات وارده به زامیاد در چند ماهه اخیر است.
    زبرجد ادامه داد: خسارات توقف شماره گذاری وانت نیسان، از قبل از زنجیره تولید این خودرو تا فروش و پس از آن را درگیر کرده است ضمن آن که نیسان خودروی کار بوده و فروش هر یک از این خودروها حداقل یک شغل ایجاد می کند بنابراین عدم فروش این خودرو معیشت برخی از خانوارها را نیز دچار مشکل کرده است.
     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط