فونیکسریمکسبهتام

مشاور معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران خبر داد:

کاهش ۳۸ درصدی قیمت طرح ترافیک برای عموم مردم

کاهش ۸ درصدی ترافیک

عصر خودرو- مشاور معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: براساس بررسی‌های صورت گرفته قیمت طرح ترافیک جدید برای عموم مردم ۳۸ درصد کاهش یافته است.

کاهش ۳۸ درصدی قیمت طرح ترافیک برای عموم مردم
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از فارس، علی پیرحسینلو  درباره قیمت‌های مصوب شده برای طرح ترافیک سال جاری اظهار داشت: از زمانی که طرح ترافیک جدید اجرا شد شائبه‌ای وجود داشت که این طرح به نفع قشر پولدار و مرفه جامعه است و در این طرح قشر کم درآمد با مشکلاتی مواجه می‌شوند.

    وی با تاکید بر اینکه طرح ترافیک جدید به نفع عموم مردم تمام شده است گفت: در طرح ترافیک سال گذشته قیمت‌های متفاوتی وجود داشت که عمده قیمت آن 41 هزار تومان بود و از ساعت 10 تا 14 قیمت‌های کمتری دریافت می‌شد و از ساعت 14 تا 17 نیز 19800 تومان برای ورود به محدود طرح ترافیک شهروندان باید پرداخت می کردند که ارزان‌ترین مبلغ بود.

    پیرحسینلو گفت: در طرح ترافیک سال گذشته طرح هفتگی 132 هزار تومان محاسبه شده بود که برای هر روز متوسط بالای 20 هزار تومان می‌شد.

    مشاور معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران ا فزود: در طرح ترافیک جدید سقف قیمت یک روز 36 هزار تومان و حداقل قیمت نیز 13 هزار و 340 تومان است.

    وی افزود: در مقایسه صورت گرفته افرادی که سال گذشته از طرح ترافیک روزانه و هفتگی استفاده می‌کردند متوسط باید 29900 تومان پرداخت می‌کردند ولی امسال که قیمت‌ها برابر شده و به غیر از سهمیه‌های خاص که شامل بیماران،‌ رانندگان آژانس،‌ جانبازان و خبرنگاران، عموم مردم باید یک قیمت را پرداخت کنند به طور متوسط 18 هزار 700 تومان هزینه طرح ترافیک شده است.

    مشاور معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران افزود: عملا با اجرای طرح ترافیک جدید قیمت برای عموم مردم 38 درصد کاهش یافته است.

    وی بیان داشت: در سه هفته‌ای که طرح ترافیک جدید اجرایی شده است بیشترین خرید روزانه طرح 26 هزار تا بوده و در ساعات اوج صبح و اوج عصر 15 تا 20 درصد ترافیک و تردد در محدوده طرح ترافیک کاهش یافته است و در مجموع در تمامی ساعات شاهد کاهش 8درصدی ترافیک بوده‌ایم.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو