فونیکسریمکسبهتام

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس خبر داد:

تعیین تکلیف قیمت خودرو به هفته آینده موکول شد

عصر خودرو- عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به جلسه عصر امروز این کمیسیون با حضور مدیران وزارت صنعت و خودروسازان کشور گفت: در این جلسه مقرر شد که خودروسازان و سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان، آنالیز قیمت خودروهای تولید داخل را تا هفته آینده به کمیسیون صنایع مجلس ارائه کنند.

تعیین تکلیف قیمت خودرو به هفته آینده موکول شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از اقتصاد آنلاین، محمدرضا نجفی اظهارکرد: در این جلسه، افزایش قیمت خودرو مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد که خودروسازان کشور و سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان، علاوه بر ارائه آنالیز دقیق قیمتی از خودروهای تولید داخل، این موضوع را مشخص کنند که مبانی تعیین قیمت خودروها کدام آیتم ها هستند.

    نجفی در ادامه افزود: همچنین در این نشست مقرر شد که گزارشی در مورد تاثیرات خودروهای وارداتی بر بازار داخلی به کمیسیون صنایع و معادن مجلس ارائه شود تا ارزیابی های لازم در این زمینه صورت بگیرد.

    نماینده تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس اظهار کرد: تصمیم دیگر این جلسه آن بود که کارگروه مشترکی با حضور نمایندگانی از خودرو سازان، مجلس، واردکنندگان، قطعه سازان و وزارت صنعت، معدن و تجارت تشکیل ‌شود و این کارگروه تا سه شنبه هفته آینده فرصت دارد پیشنهاد مصوبی خود را در مورد قیمت گذاری خودروهای تولید داخل ارائه کند.

    نجفی در ادامه افزود: در همین رابطه قرار بر این شد که سه‌ شنبه هفته آینده، مجددا جلسه ای با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت در خصوص قیمت گذاری خودروهای داخلی برگزار شود.

    وی با بیان اینکه در این جلسه تامین ارز مورد قطعه سازان و خودروسازان مورد تاکید قرار گرفت، گفت: در این نشست مقرر شد که با توجه به افزایش اختلاف قیمت ارز دولتی و آزاد، دولت ارز 4 هزار و 200 تومانی را برای خودروسازان و قطعه سازان تامین کند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط