فونیکسریمکسبهتام

برنامه‌های سال مرکز تربیت مربی و پژوهش‌های فنی و حرفه‌ای تشریح شد؛

اشتغال مهارت آموختگان سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور در حوزه فناوری خودرو

عصر خودرو- حسن عزیزی گفت: پروژه دوم همکاری با کوئیکا (آژانس همکاری ‌بین‌المللی کره) نهایی شده و در سه حوزه خودروهای سنگین، تاسیسات و خیاطی صنعتی در نیمه دوم ۲۰۱۸ آغاز خواهد شد.

اشتغال مهارت آموختگان سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور در حوزه فناوری خودرو
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۴:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از  ایلنا، رئیس مرکز تربیت مربی و پژوهش‌های فنی و حرفه‌ای گفت: ارائه طرح توسعه 31 مرکز ملی مهارت آموزی، پژوهش و سنجش صلاحیت حرفه‌ای به سازمان یکی از برنامه‌های این مرکز بیان کرد.

    حسن عزیزی در اولین همایش هم اندیشی برنامه ریزی تعاملی سال 1397 مدیران کل ستادی و استانی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور افزود: اشتغال مهارت آموختگان سازمان آموزش فنی وحرفه‌ای کشور در حوزه فناوری خودرو، ایجاد سامانه مهارت‌آموزی الکترونیکی در مرکز تربیت مربی و ایجاد سامانه نیازسنجی آموزشی مربیان از دیگر برنامه‌های این مرکز در سال جاری هستند.

    وی همچنین با بیان اینکه طرح تربیت مربی پایه‌ور ویژه ستاد کل نیروهای مسلح در حال اجرا است، تصریح کرد: پروژه دوم همکاری با کوئیکا (آژانس همکاری ‌ای بین المللی کره) نهایی شده و در سه حوزه خودروهای سنگین، تاسیسات و خیاطی صنعتی در نیمه دوم 2018 آغاز خواهد شد.

    رئیس مرکز تربیت مربی و پژوهش‌های فنی و حرفه‌ای با بیان اینکه همکاری در اجرای 6 برنامه با کشور روسیه در خصوص برگزاری مسابقات جهانی مهارت 2019 در دستور کار قرار گرفته است، گفت: همکاری در اجرای دو برنامه با مرکز بین‌المللی تخصصی آموزش‌های فنی و حرفه‌ای یونیوک در حوزه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در سال‌های 2018 و 2019 در دستور کار قرار گرفته است.

    عزیزی همچنین برگزاری بیش از 20 دوره توانممندسازی سرمایه انسانی فناوری نانو با همکاری معاونت علمی ریاست جمهوری و راه‌اندازی آکادمی آموزشی فستو در تربیت مربی در حوزه تکنسین مکاترونیک را دیگر برنامه‌های این مرکز بیان کرد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو