فونیکسریمکسبهتام

شهرداری اقبالیه:

شهرک خودرو در اقبالیه ساخته می شود

عصر خودرو- شهرداری اقبالیه گفت: شهرک خودرو با ۷۵ میلیارد تومان اعتبار با مشارکت بخش خصوصی در شهر اقبالیه احداث می شود.

شهرک خودرو در اقبالیه ساخته می شود
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۹:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل ازمهر، مهران اکبرپور در مراسم کلنگ زنی پروژه های شهرداری اقبالیه که روز پنجشنبه در مجتمع فرهنگی هنری این شهر برگزار شد اظهارداشت: شهر اقبالیه با حدود 70 هزار نفر جمعیت شهری با مشکلات زیادی مواجه است اما در دوره جدید تلاش کرده ایم با تعامل جدی با شورا و اولویت بندی نیازها نسبت به تغییر سیمای شهری اقدام کنیم.

    وی اضافه کرد: بودجه امسال شهرداری اقبالیه 31 میلیارد تومان است که 68 درصد آن در بخش عمرانی هزینه خواهد شد و امیدواریم بتوانیم با مشارکت بخش خصوصی به تعهدات خود در اجرای طرح ها عمل کنیم.

    شهردار اقبالیه تصریح کرد: در شش ماهه دوم سال قبل بالغ بر 15 میلیارد تومان از اعتبارات جذب و 10 میلیارد تومان نیز از محل عوارض و مشارکت مردم تامین شد.

    وی اضافه کرد: یکی از کارهای ما در سال جاری اجرای طرح ممیزی املاک شهرداری است که هم تسهیل گر امور مردم و هم درآمدزاست.

    اکبرپور اظهارداشت: برای جذب سرمایه گذاری بخش خصوصی هم برنامه ریزی مدونی شده و امروز اولین متقاضی برای ساخت «زمین پینت بال» در شهر اقبالیه کار خود را آغاز خواهد کرد.

    وی اضافه کرد: ایجاد شهرک خودرو، با 75 میلیارد تومان اعتبار با مشارکت بخش خصوصی از کارهای مهمی است که آغاز کرده ایم و زمین آن به عنوان آورده شهرداری محسوب شده و 54 درصد سهم شهرداری اقبالیه است.

    اکبرپور تصریح کرد: جمع آوری پساب، بازیافت ضایعات فلزی، ساخت بوستان بانوان، ساماندهی مشاغل شهری، اجرای طرح تجاری و تفریحی، باشگاه تیراندازی و اسب سواری از دیگر طرح هایی است که عملیاتی خواهد شد.

    شهردار اقبالیه تصریح کرد: برای انتقال میدان میوه و تره بار قزوین به این شهر نیز اقدامات اولیه صورت گرفته و صاحبان این صنف اعلام آمادگی کرده و استقبال زیادی کرده اند و ما آماده اجرای آن هستیم.

    وی گفت: از آنجا که اقبالیه به عنوان پشتیبان خدمات کشاورزی است احداث میدان میوه و تره بار استان در این شهر می تواند این ماموریت را محقق کند.

    اکبرپور اضافه کرد: طرح تولید آسفالت مشترک به دلیل نزدیکی به قزوین از دیگر طرح هایی است که می تواند منبع درآمدی برای تامین هزینه طرح های خدمات شهری در اقبالیه باشد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو