فونیکسریمکسبهتام

مدیرعامل سازمان میادین شهرداری قم خبر داد:

افتتاح فاز اول شهرک خودرویی قم در نوروز ۹۷

عصر خودرو- مدیرعامل سازمان میادین شهرداری قم از افتتاح فاز اول شهرک خودرویی قم در نوروز ۹۷ خبر داد.

افتتاح فاز اول شهرک خودرویی قم در نوروز ۹۷
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا ، علیرضا مظفری  با بیان اینکه شهرک خودرو قم بزرگترین و مجهزترین شهرک خدمات خودرویی کشور خواهد بود، بیان کرد: شهرک خودرویی قم در زمینی به مساحت 330 هزار مترمربع و با زیربنای 150 هزار مترمربع در حال ساخت است، این پروژه در 6 فاز و 1500 واحد صنفی متشکل از واحدهای نمایشگاهی، خدماتی و تعمیرگاهی احداث خواهد شد.

    مدیرعامل سازمان میادین شهرداری قم ادامه داد: شهرک خودرو قم بعنوان یکی از بزرگترین پروژه‌های خدمات شهری در استان، بیش از آنکه یک پروژه عمرانی باشد، یک خیزش فرهنگی به سوی بهبود شرایط محیط زیست شهری برای شهروندان و در کنار آن بهبود شرایط و رونق کسب و کار برای صنوف خودرویی است.

    وی گفت: در این شهرک 1500 واحد صنفی متشکل از واحدهای نمایشگاهی، خدماتی و تعمیرگاهی شامل صافکاری، نقاشی، لوازم یدکی، تودوزی اتومبیل، اگزوزسازی، پرس شیلنگ، باتری‌ساز، تراشکار، سپرساز، کارواش، نمایندگی‌های مجاز فروش و خدمات پس از فروش، جایگاه عرضه سوخت و... طراحی شده است.

    مظفری اضافه کرد: همچنین در این پروژه علاوه بر تأمین کلیه خدمات وابسته به خودرو، خدمات جانبی از جمله رستوران مجهز، بزرگ‌ترین مرکز لوازم یدکی، دفتر اسناد رسمی و پلیس+10، جایگاه سوخت چندمنظوره، پایگاه نیروهای انتظامی و اورژانس و تمام خدمات وابسته شامل سوپرمارکت، تاکسی‌سرویس، کافی شاپ و پارک مخصوص کودکان نیز در نظر گرفته شده است.

    وی در مورد زمان افتتاح پروژه اظهار داشت: فاز اول شهرک خودرویی در نوروز 97 افتتاح خواهد شد؛ این پروژه شامل 6 فاز است و در هر فاز 3 لاین تکمیل می‎شود، این پروژه از فرودین سال 95 آغاز شد و شهرداری قم با مشارکت سرمایه گذار موظف است تا فروردین 97 فاز اول را تحویل دهد، ساخت ابنیه در فاز اول تمام شده و ما در حال تکمیل زیرساخت‌های آن یعنی آب، برق، فاضلاب و گاز هستیم.

    مدیر عامل سازمان میادین شهرداری قم همچنین در مورد استقبال از پروژه در فاز اول بیان کرد: میزان فروش و استقبال فعالان و صاحبان مشاغل خودرویی فراتر از پیش بینی ما بوده است که این می تواند نقطه عطفی برای ادامه احداث این شهرک بزرگ باشد.

    مظفری در مورد تسهیلاتی که موجب ترغیب فعالان برای حضور در شهرک خودرو می شود، گفت: در حال حاضر طرح‌های تشویقی برای خریداران درنظر گرفته شده است و بسته‌های تبلیغاتی برای واحدهای صنفی مرتبط ارسال و تمام مزایای طرح برای آنها بازگو شده است؛ کسانی که می خواهند نمایشگاه و واحد صنفی تحویل بگیرند، می‌توانند از وام‌ بانکی که پس از تنظیم قرارداد و معرفی به بانک عامل صورت می پذیرد استفاده کنند؛ در واقع خریداران در این برهه ملزم به تحویل کل هزینه نیستند.

    وی در ادامه درمورد شرایط پیش فروش واحدها بیان کرد: شرایط پیش فروش به صورت نقد و اقساط صورت می‌گیرد و قیمت‌های اعلام شده نیز مناسب می باشد.

    مظفری در پایان با اشاره به احداث شهرک‌های خودرو در سایر شهرها و همچنین طرح های مشابه اجرا شده در سطح کشور و تاکید بر احداث بزرگترین و مجهز ترین شهرک خدمات خودرویی کشور در استان قم افزود: ساماندهی صنوف سالیان بسیار زیادی جزء مطالبات مردم و مسئولین استان قم بوده است؛ شهرک خودرو در جهت رفع دغدغه‌های زیست محیطی قدم بر می دارد و در این راه نیازمند همکاری و مشارکت نهادهای مختلف استان به ویژه اتحادیه صنوف و صاحبان مشاغل و حضور موثر و فعال آنان است.

    وی اظهار کرد: شهرک خودرویی قم در بلوار شهید رجایی در مجاورت میدان میوه تره‌بار و گمرک قم واقع است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو