فونیکسریمکسبهتام

شش سال پیش در چنین روزی؛

هر ۲۰ ثانیه یک خودرو در ایران تولید می شود

عصر خودرو- شش سال پیش در چنین روزی اعلام شد که در سال ۱۳۹۰ به ‌طور متوسط هر ۲۰ ثانیه یک دستگاه خودرو در کشور تولید شده است.

هر ۲۰ ثانیه یک خودرو در ایران تولید می شود
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ، براین اساس در سال 89، در مجموع یک میلیون و 641 هزار و 53 دستگاه انواع خودرو در کشور تولید شد که نسبت به سال 90 رشد 2.4 درصدی را نشان داد. به این ترتیب در سال 90 هر  19.2 ثانیه یک بار یک دستگاه خودرو در کشور تولید و روانه خیابان ها و جاده ها شد.
    در سال 90 همچنین تولید خودروهای سواری با افزایش 3.9 درصدی بالغ بر یک میلیون و 412 هزار و 220 دستگاه شد.
    http://www.asrekhodro.com/News/15806

    ورود یک خودرو جدید به سبد سایپا کاشان
    شش سال پیش در چنین روزی مدیرعامل وقت شرکت سایپاکاشان گفت: در حال حاضر سه خودرو تیبا، سایپا131 و سایپا132 در این شرکت تولید می‌شوند و به زودی محصول جدیدی به سبد محصولات این شرکت اضافه می شود که در زمان مناسب اطلاع رسانی لازم انجام خواهد شد.
    ناصر آقا محمدی افزود: با انجام اقدامات زیربنایی صورت گرفته در واحدهای تولیدی و پشتیبانی بعد از گذشت دو سال از افتتاح سایپاکاشان، این شرکت به ظرفیت اسمی خود رسیده و در سال 1390 بیش از 140هزار دستگاه خودرو تولید کرده و امکان رسیدن به تولید 180 هزار دستگاه در سال های آتی برای این شرکت فراهم خواهد شد.
    http://www.asrekhodro.com/News/15828


    فروش محصولات سنگین زامیاد 2 برابر شد
    شش سال پیش در چنین روزی زامیاد موفق به فروش حدود یک هزار و 600 دستگاه انواع خودروی سنگین شد که نسبت به سال 90 افزایش دو برابری داشته است. حمید ترکی مدیر سابق تحقیقات بازار و برنامه ریزی فروش شرکت زامیاد با بیان این مطلب گفت: با وجود مشکلات متعددی که در مسیر این شرکت قرار داشت حدود 55هزار خودرو سبک نیز در شرکت زامیاد تولید شد که می توانست در صورت عدم وجود برخی موانع به 100هزار دستگاه برسد.
    وی از برنامه ریزی برای تحقق سه محور تداوم روند رو به رشد تولید و فروش محصولات سنگین، ارتقا و توسعه فروش محصولات سبک جاری و توسعه سبد محصولی در سال1391 به عنوان برنامه های زامیاد نام برد.
    ترکی در خصوص تولید اتوبوس زامیاد در سال 91 تصریح کرد: ما برای تولید اتوبوس آمادگی کامل داریم و در این زمینه نیز به تعهدات قراردادهای قبلی کاملا عمل کرده ایم و تولید این محصول در صورت عقد قرارداد در سال جاری امکان پذیر خواهد بود.
    این مقام مسئول در شرکت زامیاد، از وجود دو طرح جدید برای ارائه محصول وانتنیسان خبر داد و گفت: این طرح ها بر روی پلت فرم فعلی و با بهینه سازی محصول و تغییر اتاق اجرایی خواهد شد.
    http://www.asrekhodro.com/News/15811

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط