فونیکسریمکسبهتام

پورسیدآقایی خبر داد

خط ۷ مترو آخر اردیبهشت بازگشایی می‌شود

بهره‌برداری کامل در مردادماه

عصر خودرو- معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از بازگشایی خط ۷ مترو تهران تا آخر اردیبهشت خبر داد.

خط ۷ مترو آخر اردیبهشت بازگشایی می‌شود
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۵:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ محسن پورسیدآقایی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در حاشیه بازدید سرپرست شهرداری تهران از خط 6 مترو تهران با حضور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خط 6 مترو تهران به لحاظ استراتژیک خطی مهم در شهرداری تهران است و علاوه بر این به لحاظ مهندسی از سایر خطوط مترو بهتر کار شده و همچنین از جمله خطوطی است که با مهندسی بالا ساخته شده است.
    وی با بیان اینکه خط 6 در بین تونل‌های مترویی دنیا جزء کاندیدای بهترین خطوط مهندسی بود که سال گذشته در این جشنواره جزء 4 کاندیدای اصلی بود، اما نتوانست مقام اول را کسب کند.

    پورسیدآقایی با بیان اینکه تاکنون بیش از 90 درصد کل خط 6 مترو تکمیل شده است، تصریح کرد: در حال حاضر در بخش تجهیزات برق و تهویه باید مراحل تکمیل را انجام دهیم.

    معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران افزود: برای 10 کیلومتر اول این منابع تأمین شده و در بازدیدی که حسینی مکارم داشت دستورات لازم را صادر کرد و نیازمندی‌های 10 کیلومتر اول برطرف شد و اول مهر ماه 10 کیلومتر اول که از دولت آباد تا امام حسین(ع) است به بهره برداری خواهد رسید و چون دو ایستگاه آن با خط 2 و 4 ایستگاه مشترک دارند کمک می‌کند تا بهره برداری خط 6 با سرعت بیشتری انجام شود.

    وی با اشاره به توسعه خط 6 از دولت آباد به سمت شهرری، افزود: نزدیک یک و نیم کیلومتر در آن منطقه هم عملیات ساخت انجام شده و من مطمئن هستم که با راه اندازی این خط مردم شاهد کلاس جدیدی در مهندسی مترو خواهند بود.

    پورسیدآقایی در خصوص زمان بازگشایی خط 7 مترو گفت: ‌به علت مسئله تهویه و سیگنالینگ این خط تعطیل شد و اکنون در حال تکمیل این نواقص هستیم و همان طور که قول داده‌ بودیم آخر این ماه بخش‌هایی از خط 7 را به مدار برمی‌گردانیم و در زمان افتتاح هر 10 دقیقه یک قطار خواهد آمد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو