فونیکسریمکسبهتام

رئیس پلیس‌راه استان سمنان:

حوادث رانندگی در استان سمنان ۱۶ مجروح داشت

عصر خودرو- رئیس پلیس‌راه استان سمنان بابیان اینکه طی شبانه روز گذشته حادثه فوتی در محورهای استان گزارش نشده است، گفت: حوادث رانندگی ۱۶ مجروح داشت.

حوادث رانندگی در استان سمنان ۱۶ مجروح داشت
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از مهر، سرهنگ حسن خسروجردی  بابیان اینکه طی شبانه روز گذشته 10 حادثه جرحی و 10 سانحه خسارتی در محورهای استان سمنان اتفاق افتاده است، ابراز داشت: در مجموع این حوادث 16 مجروح برجای گذاشت.

    وی بابیان اینکه خوشبختانه طی شبانه روز گذشته حادثه فوتی در محورهای استان سمنان گزارش نشده است، افزود: واژگونی و خروج از جاده همچنان بیشترین حوادث رانندگی را به خود اختصاص می‌دهد بنابراین از رانندگان تقاضا داریم استراحت یک ربع را بعد از دو ساعت رانندگی در برنامه خود لحاظ کنند.

    رئیس پلیس‌راه استان سمنان بابیان اینکه محور میامی-سبزوار با هفت فقره سانحه رانندگی پر حادثه ترین تصادفات رانندگی شبانه روز گذشته را به خود اختصاص داده است، ابراز داشت: با توجه به یکنواختی و کویری بودن محورهای استان به ویژه میامی-سبزوار از رانندگان تقاضا داریم به محض احساس خستگی بلافاصله در اولین توقفگاه استراحت و سپس طی مسیر کنند.

    خسروجردی بابیان اینکه محور شاهرود-رامیان(اولنگ) مسدود است، تصریح کرد: از مسافران تقاضا داریم برای سفر به شهرهای شمالی از جاده‌های ایمن که پلیس‌راه و هلال احمر در آن مستقر هستند تردد و از محورهای غیر شریانی استفاده نکنند.

    وی بابیان اینکه هم‌اکنون ترافیک در محورهای استان سمنان روان و عادی است، افزود: با توجه به در پیش بودن پایان تعطیلات، در آخر هفته پرحجم بودن محورهای استان دور از انتظار نخواهد بود از رانندگان تقاضا داریم با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی، پرهیز از عجله و رفتارهای مخاطره‌آمیز با آرامش در جاده‌ها تردد کنند.

    از ابتدای طرح ترافیکی پلیس ( 24اسفندماه96 تاکنون) 14 نفر در محورهای استان سمنان جان باختند.    

    286 سانحه فوتی، جرحی و خسارتی در طی ایام نوروز 96 به وقوع پیوست و 28 نفر در محورهای استان سمنان جان باختند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۴ روز پیش
        آرشیو