فونیکسریمکسبهتام

بگرد، ببین، بمان و یک دستگاه خودروی شاسی بلند BYD S۶ جایزه بگیر

عصر خودرو-طی تفاهم نامه ای مابین خودروسازی کارمانیا و سازمان میراث فرهنگی استان سمنان، در جهت تشویق مسافران در بازدید، شهر گردی و اقامت در این استان زیبا و اشاعه فرهنگ ایران گردی، در ایام نوروز، مقرر شد که طی مراسم باشکوهی از میان مسافرانی که در ایام نوروز در استان سمنان اقامت داشته اند از طرف سازمان میراث فرهنگی این استان به قید قرعه به یک نفر یک دستگاه خودروی BYD S۶ اهدا گردد.

بگرد، ببین، بمان و یک دستگاه خودروی شاسی بلند BYD S۶ جایزه بگیر
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ،  کویر، جنگل، مناطق خشک و بیابانی، مناطق سر سبز و جمیع اضداد طبیعت را یکجا می توان در مسافتی به ابعاد 20 کیلومتر مربع در استان سمنان مشاهده کرد. طبیعت بکر و دست نخورده استان سمنان به تنهایی در شهرستانهای این استان نیز جالب توجه است، به طوریکه با سفر به شهر سمنان و سپس به شهمیرزاد و مهدیشهر می توان تجربه دو آب و هوای متفاوت را با طی کمتر از 20 کیلومتر داشت.در شهرستان شاهرود نیز که "جنگل ابر" آن زبانزد همه است، می توان در مناطق رضا آباد و خارتوران، طی مسیر در مناطق کویری را تجربه کرد.

    شهرستان گرمسار شهر خورشید تابان نیز با جاده سنگفرش که یادگار گذشتگان و مسیر تاریخی ابریشم است، جاذبه های فراوانی دارد. شهرستان دامغان نیز با چشمه علی، انگورستانی و... جلوه هایی از هنر نقاش طبیعت را به نمایش می گذارد. چنانچه قصد تجربه ای متفاوت از سفر، دیدن از نزدیک کویر، ابر، رصد ستارگان و... را دارید، سفر به استان سمنان بهترین گزینه  است.
    طی تفاهم نامه ای مابین خودروسازی کارمانیا و سازمان میراث فرهنگی استان سمنان، در جهت تشویق مسافران در بازدید، شهر گردی و اقامت در این استان زیبا و اشاعه فرهنگ ایران گردی، در ایام نوروز، مقرر شد که طی مراسم باشکوهی از میان مسافرانی که در ایام نوروز در استان سمنان اقامت داشته اند از طرف سازمان میراث فرهنگی این استان به قید قرعه به یک نفر یک دستگاه خودروی BYD S6 اهدا گردد.
    جهت کسب اطلاعات بیشتر از وبسایت سازمان میراث فرهنگی استان سمنان دیدن فرمایید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو