فونیکسریمکسبهتام

در ایام نوروز انجام می‌شود؛

نظارت بر ترافیک جاده‌های قم با ۲۱ دوربین نظارتی و ۷۵ تردد شمار

عصر خودرو- مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان قم از کنترل ترافیک استان با استفاده از ۲۱ دستگاه دوربین نظارتی و ۷۵ دستگاه تردد شمار در ایام نوروز خبر داد.

نظارت بر ترافیک جاده‌های قم با ۲۱ دوربین نظارتی و ۷۵ تردد شمار
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۵:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، ابوالفضل جمالی در جلسه ستاد تسهیلات زائران استان قم غروب سه‌شنبه در سالن امام جواد(ع) استانداری قم برگزار شد، اظهار کرد: از 23 اسفندماه تا 15 فرودین ماه سال آینده بازدیدهای مشترکی با شهرداری از پایگاه‌های مسافربری خواهیم داشت.

    مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان قم با اشاره به اینکه 85 درصد اتوبوس‌های فعال در نوروز امسال وی‌ای پی هستند، افزود: پیش فروش بلیت‌ها از 17 بهمن‌ماه آغاز شده است و هیچ‌گونه افزایش نرخی نخواهیم داشت.

    وی از فروش 1360 بلیط اتوبوس تا به امروز خبر داد و افزود: اقدامات پشتیبانی و نظارتی نیز صورت گرفته است و بازدید از نمازخانه‌ها و مساجد بین‌ راهی انجام شده است.

    جمالی از شروع ایمن سازی عوارضی نیز خبر داد و تأکید کرد: جلسه‌ای با مدیران شرکت‌های امداد خودرویی داشتیم و هماهنگی‌های لازم با این شرکت‌ها ساماندهی آغاز شده است.

    بازدید از کمپ فدک به عنوان کمپ اصلی اسکان زائران از دیگر اقداماتی بود که مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان قم به آن اشاره کرد و گفت: مرکز مدیریت راه‌ها با 21 دستگاه دوربین نظارتی و 75 دستگاه تردد شمار آماده نظارت بر وضعیت ترافیکی استان است.

    وی به کنترل ترافیک با استفاده از پهپاد دوربین‌دار اشاره کرد و افزود: با توجه به اینکه تعطیلات امسال گسترده است روزهای پیک ترافیک بررسی شده است و آمادگی‌های لازم از قبل برای این روزها ایجاد خواهد شد.

       

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط