فونیکسریمکسبهتام

طرح دوچرخه سواری سه شنبه ها بدون خودرو در شهر نیر اجرا می شود

عصر خودرو- رئیس هیات دوچرخه سواری استان اردبیل از اجرای طرح همایش دوچرخه سواری سه شنبه ها بدون خودرو در شهر نیر استان اردبیل خبر داد.

طرح دوچرخه سواری سه شنبه ها بدون خودرو در شهر نیر اجرا می شود
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا،  از اداره کل حفاظت محیط زیست اردبیل ، جمشید وثوقی روز سه شنبه در نشستی با رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نیر گفت: این همایش ورزشی - فرهنگی با همکاری ادارات و نهادهای مختلف و مردم هر هفته سه شنبه ها در این شهر برگزار خواهد شد.
    وی ایجاد نشاط و سلامت جسمی و روحی در شهروندان در راستای توسعه شهرهای سالم ، توسعه فرهنگ پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری ، کمک به کاهش حوادث ، کاهش خودروهای تک‌ سرنشین و افزایش ظرفیت تردد خودروهای عمومی و سطح خدمت آن ، صرفه‌جویی اقتصادی خانواده و جامعه در مصرف سوخت را از اهداف این طرح برشمرد.
    او با معرفی ممتاز علیزاده به عنوان رئیس هیات دوچرخه سواری شهرستان نیر اظهار کرد: فعال کردن هیات های شهرستانی یکی از اصلی ترین اولویت های کاری خواهد بود تا از شهرستان های استان استعداد های خوبی شناسایی و به جامعه دوچرخه سواری کشور معرفی شوند.
    وی بیان کرد: با توجه به اینکه شهرستان نیر همه ساله میزبان تور دوچرخه سواری ایران - آذربایجان است و علاقه مندان زیادی به این رشته در این شهر وجود دارد برای راه اندازی دوچرخه سواری در این شهرستان تجهیزاتی در اختیار هیات قرار خواهد گرفت.
    وثوقی همچنین با اشاره به اهمیت بالای دوچرخه سواری بانوان در کشور گفت: خوشبختانه در سال های اخیر با افزایش بانوان دوچرخه سوار در استان و موفقیت آنها در عرصه های ملی، در نظر داریم با همکاری هیات ها و ادارات ورزش شهرستان ها دوچرخه سواری بانوان را راه اندازی کرده و شرایط لازم را برای استفاده بانوان از دوچرخه مهیا کنیم.
    شهرستان نیر در 30 کیلومتری جنوب اردبیل و در مسیر جاده ترانزیتی استان های اردبیل و آذربایجان شرقی قرار دارد.
    6018/ 1257
    انتهای پیام /*

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو