فونیکسریمکسبهتام

دبیر اجرایی پنجمین همایش بین المللی صنعت خودرو :

این همایش رویداد بزرگی برای مشارکت و فعالیت صنایع خودرو و دانشگاهیان است

عصر خودرو- مجتبی نظری یادآور شد تم همایش امسال زنجیره تامین رقابت پذیر (مواد اولیه ،‌قطعه سازی و لجستیک) است که فضای فعالیتی آن در فضای بین المللی و داخلی بسیار مورد نیاز است .

این همایش رویداد بزرگی برای مشارکت و فعالیت صنایع خودرو و دانشگاهیان است
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایدرونیوز ، دبیر اجرایی پنجمین همایش بین المللی صنعت خودرو با بیان اینکه این همایش رویداد بزرگی برای همکاری و مشارکت فعالان صنایع خودرو و دانشگاهیان است گفت : سال اول فضای تحریم ها خیلی سخت بود و این همایش بابی شد که زمینه ساز خیلی از فعالیت های بین المللی شد ، قسمت اعظمی از فعالیت هایی که صنعت خودروی کشور را به صنعت بین المللی وصل کرد و این جریان همچنان ادامه دارد.

    وی با اشاره به تاکید وزیر صنعت ، معدن و تجارت افزود : امیدواریم امسال نیز همانند سالهای گذشته پربار تر از قبل برگزار شود و دستاوردها و قراردادهای خوبی برای ارتقاء صنعت قطعه سازی کشور باشد.

    مجتبی نظری یادآور شد تم همایش امسال زنجیره تامین رقابت پذیر (مواد اولیه ،‌قطعه سازی و لجستیک)  است که فضای فعالیتی آن در فضای بین المللی و داخلی بسیار مورد نیاز است .

    این مقام مسئول، برگزاری نشست های رو در رو (B to B) ، امضای تفاهم نامه ها و بحث و گفت وگو در زمینه زنجیره تامین خودروهای سنگین و تجاری را از جمله محورهای همایش تهران برشمرد.

    علیرضا عاجزی مجری پنجمین همایش بین المللی صنعت خودرو در این نشست از حضور هزار و 560 نفر از متخصصان و فعالان صنعت خودروی کشور و همچنین 220 نفر میهمان خارجی از کشورهای آلمان، فرانسه، کره جنوبی، ژاپن، چین، تایوان، هند، روسیه، ترکیه، عراق، ترکمنستان و ایتالیا خبر داد و یادآور شد: در حاشیه این همایش، نمایشگاهی به متراژ سه هزار متر مربع از صنعت خودرو و قطعه سازی کشور برپا خواهد شد.

    وی همچنین از حضور مقامات ارشد شرکت های بین المللی خودرو مثل رنو ، فولکس واگن ، بوش و رئیس انجمن قطعه سازان آلمان ، ایتالیا ، فرانسه و ترکیه در این همایش خبر داد.

    به گزارش ایدرونیوز ، پنجمین همایش بین المللی صنعت خودرو با محوریت «زنجیره تامین رقابت پذیر (مواد اولیه، قطعه سازی، لجستیک)» 24 و 25 بهمن ماه امسال در مرکز همایش های برج میلاد تهران برگزار خواهد شد.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط