فونیکسریمکسبهتام

سردار رحیمی:

فقط پلیس در بحث آلودگی هوا عمل می‌کند؛ بقیه شعار می‌دهند

عصر خودرو- رئیس پلیس پایتخت به آلودگی هوای تهران واکنش نشان داد و گفت: اعتقاد دارم که در این شرایط عملاً پلیس به تنهایی عمل می‌کند و سایرین تنها شعار می‌دهند.

فقط پلیس در بحث آلودگی هوا عمل می‌کند؛ بقیه شعار می‌دهند
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از تسنیم، سردار حسین رحیمی در حاشیه اجرای طرح پلیس آگاه در خصوص عملکرد پلیس در شرایط فعلی و آلودگی هوا اظهار داشت: من اعتقاد دارم که در این شرایط عملاً پلیس به تنهایی عمل می‌کند و سایرین تنها شعار می‌دهند.

    رئیس پلیس پایتخت با اشاره به اجرای طرح زوج و فرد از در منازل، گفت: مأموران پلیس با استقرار در 500 نقطه پایتخت از تردد خودروهایی فاقد مجوز ممانعت به عمل می‌آورند ولی باید گفت چاره کار این نیست و چنین اقداماتی به صورت مقطعی جواب می‌دهد؛ چراکه سال‌های سال است با این مشکل مواجهیم.

    وی اضافه کرد: متاسفانه ما هنوز نتوانسته‌ایم بخش زیادی از خودروهای فرسوده و آلاینده را از رده خارج کنیم و باید برای جایگزینی این خودروها حتی مینی‌بوس‌ها کاری کرد.

    رحیمی در خصوص جمع‌آوری معتادان متجاهر گفت: در ماه‌های اخیر میزان دستگیری معتادان متجاهر 600 درصد افزایش یافته و گشت‌های ضربتی پلیس مبارزه با مواد مخدر به‌طور شبانه روزی اقدام به جمع‌آوری معتادان خیابانی می‌کنند اما بهزیستی بسیاری از این افراد را به دلیل مشکلات و بیماری‌های خاص و مسری پذیرش نمی‌کند.

    رئیس پلیس پایتخت در پایان از آغاز اجرای طرح برخورد با فروشندگان مواد محترقه از روز گذشته خبر داد.

    انتهای پیام/

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط