فونیکسریمکسبهتام

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای یزد خبر داد:

کاهش ۱۰۰ نفری تلفات جاده‌ای یزد از سال ۹۰ تا ۹۵

عصر خودرو- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد با اشاره به اینکه کاهش تلفات جاده‌ای در استان یزد روند رو به بهبودی دارد، گفت: از سال ۹۰ تا ۹۵، آمار تلفات جاده‌ای کاهش ۱۰۰ نفری داشته است.

کاهش ۱۰۰ نفری تلفات جاده‌ای یزد از سال ۹۰ تا ۹۵
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، محسن صادقیان پیش از ظهر امروز در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد به مناسبت هفته حمل و نقل با اشاره به اینکه یزد به دلیل بهره مندی از جاده‌های ترانزیتی و واقع شدن در مرکز کشور،‌ همواره محل عبور بسیاری از خودروها بوده است،‌اظهار داشت: طبیعی است که این بر آمار تصادفات و مجروحان و تلفات جاده ای یزد اثرگذار است.

    وی با اشاره به اینکه خوشبختانه آمار تلفات جاده ای روند کاهشی به خود گرفته است،‌ افزود: در جاده‌های استان یزد از سال 90 تا 95 آمار تلفات جاده‌ای 100 نفر کاهش داشته که البته امسال به دلیل وقوع چند تصادف که در آن بیش از دو نفر کشته شدند، شاهد افزایش نسبی آمار تلفات نسبت به سال گذشته بوده ایم.

    صادقیان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه سامانه‌های هوشمند کنترل سرعت، تردد شمارها و سیستم‌های توزین در حال حرکت راه اندازی شده و حمل و نقل به صورت آنلاین تحت کنترل است، افزود: امروز دیگر حضور فیزیکی نمی‌تواند خدمات لازم برای امنیت راه‌ها را تامین کند.

    وی اظهار امیدواری کرد: با این اقدامات بتوانیم در زمینه نظارت آنلاین، اقدامات لازم را انجام دهیم و بخش قابل توجهی از تصادفات را کاهش دهیم.

    مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد خاطرنشان کرد: یکی دیگر از اقداماتی که در استان یزد صورت گرفته، نصب سامانه سپهتن بر روی تمام اتوبوس‌های یزد است.

    صادقیان با اشاره به اینکه این سامانه از سال آینده بر روی کامیون‌های یزد هم نصب می‌شود، بیان کرد: نصب این سامانه علاوه بر اینکه به صورت دقیق تمام فعالیت‌های راننده را تحت پوشش قرار می‌دهد، هشدارهای لازم را به راننده در حین رانندگی می‌دهد تا از بروز تصادف جلوگیری شود.

       

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۴ روز پیش
        آرشیو