فونیکسریمکسبهتام

معرفی خودروهای جدید; مرسدس بنز S کلاس ۲۰۱۸

عصر خودرو- بازار لیموزین‌های لاکچری در ایران مدت‌هاست رنگ رقابت را از یاد برده و بعد از وداع مازراتی، پورشه و لکسوس، فعلا تنها ب.ام.و است که توانسته در ایران بازار خوبی داشته باشد.

معرفی خودروهای جدید; مرسدس بنز S کلاس ۲۰۱۸
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از ایران جیب، البته مرسدس بنز هم مثل برندهای لوکس سودای حضور در ایران را دارد و حالا که ب.ام.و رقیب تاریخی خود را در بهترین شرایط ممکن در ایران می‌بیند، تلاش دارد تا از طریق فروش سه نوع محصول مختلف، پاسخ محکمی به حجم بالای فروش نسل جدید سری 7 در ایران و سایر خودروهای رقیبش بدهد. گویا مرسدس در تلاش است تا با عرضه یکسری خاص از لیموزین اس‌کلاس با موتوری کم‌حجم، خلأ حضور خود در ایران را به سرعت پوشش داده و برای سال اول، برنامه فروش هزار دستگاه را در سر دارد.

    به طور کلی درباره اس‌کلاس 2018 که به تازگی با فیس‌لیفتی عمیق مواجه شده نکات جالب بسیار است. برای نمونه اس‌کلاس 2018 با طول، عرض و ارتفاعی به اندازه 5.11 متر، 1.89 و ارتفاع 1.48 و فاصله بین دو محور 3.16 متر، خودرویی بسیار جادار است که در مقایسه با کابین 730 ‌آی حدود 9 سانتی‌متر فضای بیشتری را در اختیار سرنشینان عقب قرار می‌دهد.

    سیستم ایمنی این خودرو یک مجموعه حیرت‌انگیز با نام پری‌سیف (presafe) است که درست قبل از وقوع حادثه، نویز هشدارآمیزی (Pink Noise) منتشر ‌ و شما را برای روبه‌رو شدن با تصادف به شدت ایمن و آماده می‌کند. همچنین پکیج‌های کمک‌ راننده جدید این ماشین شامل دستیار فعال تغییر خط، دستیار ترمز اضطراری فعال و شناسایی فعال علائم ترافیکی یک گام بزرگ به سمت رانندگی کاملاً خودکار است که نظیر آن در کمتر محصول مشابهی دیده می‌شود.

    سه اولویت بنز برای این خودرو در نسل جدید، رانندگی هوشمند، فناوری کارآمد و ذات لوکس بیان شده و نگاهی به بخش‌های فنی و ویژگی‌های رفاهی اس‌کلاس نشان می‌دهد این خودرو در هر سه بخش در بالاترین سطح ممکن قرار دارد.

    همانطور که از مرسدس بنز انتظار می‌رود، انبوهی از تجهیزات و تکنولوژی‌ها با بالاترین کیفیت در این خودرو گردآوری شده‌اند. در داخل کابین، استفاده از چوب، تزئینات فلزی و چرم به بهترین شکل‌ صورت گرفته و هماهنگی بالایی با طرح کلاسیک و مدرن آن دارد. یک ساعت آنالوگ، یک کی پد تلفن، دو صفحه نمایش بزرگ 12.3 اینچی با رزولوشن بالا یکی به عنوان سیستم سرگرمی و نمایش مواردی مثل نقشه و یکی برای نمایش سرعت و دور موتور و از این قبیل اطلاعات از جمله این تجهیزات محسوب می‌شوند. سیستم صوتی فراگیر بورمستر نیز صدای سه بعدی و با کیفیتی را به گوش شما می‌رساند.

    در عین حال طبق گفته‌های بخش مهندسی پروژه اس‌کلاس، در نسل جدید اس کلاس از آلومینیوم همراه با پلاستیک و کربن تقویت شده با الیاف پلیمر استفاده شده تا در نهایت این خودرو با اندکی کاهش وزن، افزایش استحکام بدنه و کاهش سر و صدای اتاق ، به محصولی ایده‌آل برای افرادی که بالاترین سطح اتومبیل سواری را می‌پسندند تبدیل شود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو