فونیکسریمکسبهتام

جهش بی‌سابقه قیمت خودرو در بازار

عصر خودرو- بررسی قیمت بازاری خودرو‌های اتوماتیک نشان می‌دهد خرید برخی از خودرو‌ها برای متقاضیان سخت شده است.

جهش بی‌سابقه قیمت خودرو در بازار
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران؛ دنا با گیربکس اتوماتیک و موتور توربو شارژ، تارا با گیربکس اتوماتیک و پژو 207 با گیربکس اتوماتیک (MC) در نیمه دوم 1402 رشد قیمت را تجربه کردند و از خرید آنها برای متقاضیان رویایی شد.

    بررسی قیمت دنا با گیربکس اتوماتیک و موتور توربو شارژ در بازه زمانی مورد اشاره نشان می‌دهد قیمت این محصول اتوماتیک آبی‌های جاده مخصوص رشدی حدود 19 درصدی را به خود دیده است.

    دنا با گیربکس اتواماتیک و موتور توربو شارژ در پایان هفته اول پاییز 1402 با قیمتی حول و حوش 810 میلیون تومان در دسترس متقاضیان بود، اما این خودرو در هفته پایانی اسفند سال گذشته با قیمت 960 میلیون تومان از سوی فروشندگان به خریداران عرضه شد؛ بنابراین شاهد رشد قیمت نزدیک به 150 میلیون تومانی دنا با گیربکس اتوماتیک و موتور توریو شارژ هستیم.

    مطالعه روند قیمتی تارا با گیربکس اتوماتیک نیز نشان می‌دهد قیمت این خودرو در بازه 6 ماهه دوم پارسال رشدی بیش از 24 درصدی را به خود دیده است. خریداران تارا با گیربکس اتوماتیک در هفته منتهی به 6 مهر 1402 برای در اختیار گرفتن این خودرو باید حساب خود را پیش از رفتن به بازار حدود 760 میلیون تومان شارژ می‌کردند. این خودرو در هفته منتهی به 24 اسفند سال گذشته با قیمتی حدود 945 میلیون تومان در بازار حاضر بود. این عضو خانواده تارا رشد قیمتی حوالی 185 میلیون تومانی را در بازه 6 ماهه تجربه کرد.

    اقتصادنیوز در گزارشی نوشت: روند قیمتی پژو 207 با گیربک اتوماتیک (MC) نیز نشان می‌دهد این محصل ایران خودرو با برند پژو در فاصله مهر تا اسفند 1402 حول و حوش 23 درصد افزایش قیمت یافت. فروشندگان در پایان اول هفته از مهر سال گذشته حاضر بودند در قبال دریافت 710 میلیون تومان خودروی در اختیار خود را به متقاضیان واگذار کنند. اما خریداران برای سوار شدن پژو 207 با گیربکس اتوماتیک (MC) باید در هفته پایانی زمستان پارسال حدود 870 میلیون تومان هزینه می‌کردند. این فاصله قیمتی نشان می‌دهد پژو 207 با گیربکس اتوماتیک (MC) طی 6 ماه حدود 160 میلیون تومان گران شده است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۲
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        آخرین بروزرسانی ۲ روز پیش
        آرشیو