فونیکسریمکسبهتام

تصادف مرگبار پژو ۲۰۶ با کامیونت در بزرگراه شهید یاسینی

عصر خودرو- فرمانده آتش نشانی ایستگاه ۶۰ گفت:تصادف شدید پژو ۲۰۶ و کامیونت در بزرگراه شهید یاسینی یک کشته و دو مصدوم بر جای گذاشت.

تصادف مرگبار پژو ۲۰۶ با کامیونت در بزرگراه شهید یاسینی
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران ،  غلام یزدانی فرمانده آتش نشانی ایستگاه 60 اظهار کرد:با اعلام تصادف یک دستگاه خودرو سواری و یک دستگاه کامیونت در بزرگراه شهید یاسینی به سامانه 125، بلافاصله نیروهای آتش نشانی ایستگاه 60 به همراه گروه امداد و نجات 11 با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران، خود را به بزرگراه شهید یاسینی(مسیر شمال به جنوب)، نرسیده به پل شهید کلاهدوز رساندند.

    یزدانی گفت: در محل حادثه، یک دستگاه خودرو سواری پژو 206 و یک دستگاه کامیونت به علت نامعلومی به شدت با یکدیگر برخورد کرده و براثر این حادثه، سرنشینان خودرو سواری در اتاقک متلاشی شده این وسیله نقلیه محبوس شده بودند.

    تصادف مرگبار پژو 206 با کامیونت در بزرگراه شهید یاسینی+عکس

    وی در ادامه گفت: نیروهای آتش نشانی ابتدا جریان برق هر دو وسیله نقلیه را قطع کردند و پس از نصب علائم هشدار دهنده در اطراف محل حادثه و جلوگیری از نشت بنزین خودرو سواری، مشغول امداد رسانی به سرنشینان خودرو سواری شدند.

    تصادف مرگبار پژو 206 با کامیونت در بزرگراه شهید یاسینی+عکس

    این فرمانده آتش نشانی اضافه کرد: آتش نشانان به وسیله تجهیزات هیدرولیکی، قسمتی از بدنه خودرو سواری را بریدند و هر سه نفر از سرنشینان خودرو سواری را به خارج از اتاقک این وسیله نقلیه منتقل کرده و در اختیار امدادگران اورژانس قرار دادند.

    یزدانی خاطرنشان کرد: پس از معاینات پزشکی از سوی عوامل اورژانس متاسفانه مشخص شد یکی از سرنشینان(خانم 19 ساله) بر اثر شدت جراحات در همان لحظات اولیه جان خود را از دست داده است و دو سرنشین دیگر(دو نفر مرد حدودا 27 ساله) که دچار مصدومیت شده بودند، به وسیله آمبولانس به مراکز درمانی منتقل شدند.

    تصادف مرگبار پژو 206 با کامیونت در بزرگراه شهید یاسینی+عکس

    لازم به ذکر است؛ نیروهای آتش نشانی در پایان، هر دو وسیله نقلیه را به حاشیه امن بزرگراه انتقال دادند و آثار به جای مانده از حادثه را از سطح بزرگراه پاکسازی کردند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط