فونیکسریمکسبهتام

جزییات چند تصادف از زبان رییس راهور

عصر خودرو- تصادف یک دستگاه سواری پراید و تریلی ولولو در استان چهارمحال و بختیاری، منجر به کشته شدن ٤ نفر شد.

جزییات چند تصادف از زبان رییس راهور
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۱:۰۰

     به گزارش  پایگاه خبری«عصرخودرو»  به نقل از راهور، رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا درباره این تصادف که ساعت ١۰ صبح پنجشنبه و در کیلومتر ٥٥ محور یاسوج اتفاق افتاده، گفت: به گزارش پلیس راه لردگان-رامهرمز این تصادف به علت تجاوز به چپ راننده پراید بوده است.

    سرهنگ نادر رحمانی همچنین به تصادف بین یک دستگاه تریلی ولوو و اتوبوس ولوو در استان لرستان اشاره کرد و گفت: این تصادف در کیلومتر یک محور خرم آباد-بروجرد و ساعت ٢٦ دقیقه بامداد پنجشنبه اتفاق افتاده و یک نفر کشته (سرنشین اتوبوس) و یک نفر مجروح( سرنشین اتوبوس)به جای گذاشته است.

    علت تصادف، گردش به طرز غلط راننده تریلی ولوو بوده است.اتوبوس متعلق به تعاونی 15 امیدیه خوزستان با 8 نفر مسافر از مبدا خوزستان به مقصد تهران در حرکت بوده است.

    رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا درباره ٣ تصادف دیگر نیز توضیحاتی به شرح زیر ارائه کرد:

    شمال سیستان و بلوچستان: واژگونی وانت تویوتا

    ساعت ١٣:٣۰ ظهر جمعه، واژگونی یک دستگاه وانت تویوتا، در کیلومتر ٢٨ محور هیرمند اتفاق افتاد که این تصادف ١١ نفر مجروح به جای گذاشته است. علت تصادف، بی توجهی راننده به جلو بوده است.

    آذربایجان شرقی: سواری سمند و اتوبوس بنز

    این بار تصادف در کیلومتر ٨ محور کلیبر اتفاق افتاده که طی آن یک دستگاه سواری سمند و اتوبوس بنز باهم تصادف کرده اند. تصادف، ساعت١٨:٣۰ پنجشنبه روی داده که منجر به مجروح شدن ٢ نفر(سرنشین سمند) شده است. علت تصادف، انحراف به چپ راننده سمند بوده است.

    اصفهان: پیکان و اتوبوس بنز

    ساعت ١٦:٣۰ پنجشنبه، تصادف یک دستگاه سواری پیکان و اتوبوس بنز در کیلومتر ٤۰ جاده امام زاده علی اکبر منجر به مجروح شدن یک نفر سرنشین پیکان شد. علت این تصادف، رعایت نکردن حق تقدم از سوی راننده پیکان بوده است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط