فونیکسریمکسبهتام

مسئول مرکز مدیریت راه های استان زنجان:

جاده های استان زنجان لغزنده است

عصر خودرو- مسئول مرکز مدیریت راه‌های استان زنجان گفت: در حال حاضر بارش باران و برف در استان زنجان باعث لغزندگی برخی محورها شده است.

جاده های استان زنجان لغزنده است
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر ، محمدامینی افزود: با توجه به بارش پراکنده برف،  مه ناپایدار و کاهش دید افقی در محورهای خدابنده-همدان (محدوده گردنه سازین)، زنجان طارم و زنجان به تهم و چورزق، زنجان به بیجار محدوده گردنه پاپایی حاکم است. 

    وی اظهار کرد: برای تردد ایمن، همراه داشتن تجهیزات ایمنی و گرمایشی در تمام جاده‌های استان زنجان توصیه می‌شود.

    امینی از همه رانندگان عبوری از مسیرهای ارتباطی استان زنجان خواست، از سبقت و سرعت غیرمجاز، انحراف به چپ و عجله در ادامه مسیر پرهیز کنند و خودروهای خود را مجهز به تجهیزات زمستانی، چراغ‌های مه شکن، وسایل گرمایشی، پتو و جیره غذایی خشک کرده و بدون این تجهیزات اقدام به سفر نکنند.

    وی تصریح کرد:  کسانی که قصد سفر دارند برای اطلاع از وضعیت جاده‌های این استان و کشور با سامانه 141، سایت www.141.ir و نرم‌افزار موبایلی 141 ارتباط برقرار کنند و یا با سامانه 1816 تماس بگیرند تا بتوانند سفر خود را مدیریت و برنامه‌ریزی کنند.

    مسئول مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان زنجان تصریح کرد: در حال حاضر 28 اکیپ راهداری در 28 گردنه کوهستانی و صعب‌العبور این استان به‌طور شبانه‌روزی برای مسافران و رانندگان عبوری از مسیرهای ارتباطی استان خدمات ارائه می‌دهند.

    وضعیت ترافیک در جاده های زنجان عادی است

    رییس پلیس‌راه استان زنجان نیز گفت: در حال حاضر آزادراه زنجان – قزوین و محورهای  زنجان – طارم، خدابنده – همدان  ، زنجان – دندی، زنجان – بیجار، زنجان – تهم – چورزق و سلطانیه – خدابنده  به دلیل بارش باران و برف  لغزنده هستند.

    سرهنگ شیرمحمدی  با بیان اینکه رانندگانی که قصد تردد در محورهای مواصلاتی استان زنجان را دارند وسیله نقلیه خود را به زنجیر چرخ و وسایل گرمایشی مجهز کنند، افزود: در حال حاضر ترافیک در محورهای مواصلاتی استان زنجان عادی است.

    کاهش 6 درجه ای دمای هوای استان زنجان

    همچنین مدیرکل هواشناسی استان زنجان  بابیان اینکه سامانه بارشی  هم که از هفته گذشته در استان فعال بود امروز از استان زنجان خارج می‌شود، گفت: با توجه به کاهش دمای 6 درجه‌ای در استان زنجان کشاورزان و گلخانه داران توصیه‌های هواشناسی را مدنظر قرار دهند.

    احد یاغموری افزود گلخانه داران و کشاورزان نسبت به تنظیم دمای انبارها، گلخانه‌ها و مرغداری‌ها و استفاده از ضد یخ در ماشین‌آلات کشاورزی و اتخاذ سایر تمهیدات لازم اقدام کنند.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۴ روز پیش
        آرشیو