فونیکسریمکسبهتام

حادثه رانندگی در بزرگراه معلم اصفهان هشت مصدوم برجاگذاشت

عصر خودرو- برخورد ۲ دستگاه خودروی سواری پژو ۲۰۶ با یک کامیون عصر چهارشنبه گذشته در بزرگراه معلم اصفهان به مصدوم شدن هشت سرنشین این خودروها منجر شد.

حادثه رانندگی در بزرگراه معلم اصفهان هشت مصدوم برجاگذاشت
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا ، مدیر حوادث و فوریت های پزشکی استان اصفهان چهارشنبه شب  گفت: این حادثه ساعت 15 و 42 دقیقه امروز به اتاق فرمان اورژانس اعلام و در پی آن سه واحد امدادی از اورژانس 115 شاهین شهر به محل سانحه اعزام شد.
    دکتر غفور راستین افزود: در این حادثه رانندگی 6 مرد و 2 زن مصدوم شدند که پس از دریافت خدمات اولیه درمانی درمحل حادثه به بیمارستان های گلدیس شاهین شهر و الزهرا (س) اصفهان منتقل شدند.
    علت این حادثه از سوی ماموران راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی در دست بررسی است.
    13 اردیبهشت امسال نیز در پی واژگونی یک دستگاه مینی بوس در بزرگراه معلم ابتدای جاده اصفهان به سمت تهران ، 23 تن ازسرنشینان این خودرو مصدوم شدند.
    17 آبان سال گذشته نیز براثر تصادف زنجیره ای 6 خودروی سنگین در آزادراه معلم اصفهان یکی از افراد گرفتار شده در خودرو، در دم جان باخت و 2 مرد نیز از ناحیه کمر و قفسه سینه دچار مصدومیت شده بودند.
    پیش از این و در سال های چند دستگاه اتوبوس مسافربری در بزرگراه پرتردد معلم اصفهان واژگون
    و مسبب کشته شدن یا مصدوم شدن شماری از مسافران شده بودند.
    فوریت های پزشکی شهرستان شاهین شهر و میمه از یک اتاق فرمان 115، 4 پایگاه فوریت‌های پزشکی شهری، 5 جاده‌ای و 54 نفر پرسنل اورژانس پیش‌بیمارستانی برخوردار است.
    شهرستان شاهین شهر در 20 کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط