فونیکسریمکسبهتام

مدیرعامل ساپکو در نشست با سازندگان فرانسوی تاکید کرد:

در همکاری های جدید خود استراتژی برد- برد را دنبال می کنیم

عصر خودرو- مدیر عامل ساپکو در نشست با هیات فرانسوی اظهار داشت: انتظار داریم سازندگان خارجی ضمن همکاری مشترک با قطعه سازان داخلی، بر کیفیت، تحقیق و توسعه و مهندسی تمرکز بیشتری داشته و در همکاری های خود استراتژی برد- برد را در نظر داشته باشند.

در همکاری های جدید خود استراتژی برد- برد را دنبال می کنیم
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از ایکوپرس،  مدیرعامل ساپکو در نشست مشترکی که معاونان و مدیران ساپکو در آن حضور داشتند، ورود سازندگان خارجی جدید در زنجیره تامین ایران خودرو را منوط به بومی سازی قطعات و استفاده از دانش فنی روز در آنها دانست و افزود: سازندگان فرانسوی در صورت قبول این شرایط قادر خواهند بود افزون بر تامین قطعات محصولات جاری شرکت ایکاپ در تولید محصولات آتی این شرکت بر روی پلتفرم 208 و 301 و همچنین پلتفرم جدید ایران خودرو مشارکت داشته باشند.

    وی خط مشی جدید ایران خودرو در همکاری های جدید را محصول شرایط تولید و لزوم تمرکز بر توان داخلی عنوان کرد و خاطرنشان ساخت: با توجه به این که امروز توان سازندگان داخلی ما پیشرفت قابل توجهی داشته،‌ دیگر با روش و کیفیت گذشته قادر به همکاری نخواهیم بود. 

    در مورد کیفیت محصولات خود کوتاه نمی آییم

    آرنود پقا، معاون فروش ایکاپ ضمن معرفی شرکت مشترک ایران خودرو و پژو به سازندگان فرانسوی و تاکید بر تکیه آن بر توان ساپکو در تامین قطعات و فعالیت های بومی تصریح کرد: از آنجا که ایکاپ با فلسفه بهترین کیفیت و قیمت برای مشتری و شرکت و توسعه صنعت خودرو ایران فعالیت خود را آغاز کرده است، در خصوص کیفیت، اهمیت به برنامه زمانی و تداوم در پیشرفت و رشد بهره وری چشم پوشی نخواهدداشت و فرایند انتخاب تامین کنندگان را با جدیت پیش خواهد برد. 

    وی با اشاره به این که زمان تولید محصول بصورت CKD در ایران به سر رسیده است، یادآور شد: خودروی 301 را با بومی سازی 60 درصد آغاز کرده، این میزان را به 80 درصد خواهیم رساند.

    معاون فروش ایکاپ ضمن بیان تجربه موفق همکاری های گذشته با ساپکو و سازندگان محلی، خودروهای 301 ، 208 و 2008 را تولیدات باکیفیت پژو برای بازار ایران عنوان کرد و افزود: برنامه صادرات 30درصد از تولیدات ایکاپ از اهداف اصلی ماست.

    این نشست با معرفی صنعت خودرو کشور و اهداف ایران خودرو و ساپکو برای سازندگان فرانسوی توسط مدیر مطالعات و برنامه ریزی استراتژیک و اعلام اهداف و برنامه های پروژه پلتفرم جدید ایران خودرو از سوی معاونت خرید این شرکت ادامه یافت و با پرسش و پاسخ هیئت فرانسوی به کار خود پایان داد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو