فونیکسریمکسبهتام

مدیرعامل شرکت مترو تهران:

تعطیلی خط ۷ مترو با هدف تامین امنیت شهروندان صورت گرفت

عصر خودرو- مدیر عامل شرکت متروی تهران گفت: سلامت سیستم اولویت اول ما است و تعطیلی خط ۷ با هدف تامین امنیت شهروندان صورت گرفت.

تعطیلی خط ۷ مترو با هدف تامین امنیت شهروندان صورت گرفت
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از مهر، مدیر عامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه(مترو) در نشست صمیمانه با همکاران ضمن تسلیت ایام سوگواری محرم و صفر و حادثه دردناک زمین لرزه در غرب کشور و آرزوی قبولی طاعات، اظهار داشتند: در چند روز گذشته به صورت واحد به واحد افتخار آشنایی با همکاران را داشتم و لذا لازم دیدم در اولین روزهای دوره مسئولیت خود دیداری با همکاران داشته باشم.

    وی بیان داشتند: به یقین این ضرورت شرکت مترو و هر سازمان بزرگ دیگر است که مجموعه بتوانند ارتباط با مدیریت ارشد داشته باشند و بتوانند نقطه نظرات خود را به مدیریت ارشد منتقل کنند. لذا برگزاری این جلسه فتح بابی در این زمینه خواهد بود.

    مهندس علی امام افزود: این جلسه اولین نشست صمیمی با همکاران است اما به یقین آخرین آن نخواهد بود و امیدواریم بتوانیم به طور فصلی یک جلسه در خدمت همکاران باشیم. نیت ما این است که این ارتباط به صورت دائمی باشد.

    وی اظهار داشت: سابقاً رسم بر این بوده که مجموعه از طریق صندوق انتقادات و پیشنهادات با مدیریت ارتباط داشته باشند که البته در جای خود خوب است اما اکنون پرسنل می توانند از طریق ایمیل با مدیریت ارتباط داشته باشند و موضوعات خود را مطرح کنند.

    امام خاطرنشان ساخت: هدف ما این است که همکاران احساس کنند حرفشان شنیده می شود. هر فرد در مجموعه باید احساس کند که موثر است و اگر انتقاد، ایده و یا شکایتی داشت بداند که حرفش شنیده می شود.

    مدیر عامل شرکت مترو همچنین افزود: امیدوارم همکاران این موضوع را به عنوان یک دغدعه تلفی کنند. شرکت مترو با یک پیشینه 30 ساله و پر افتخار امروز خانواده بزرگی از جمله  مشاوران و پیمانکاران را شامل می شود.

    وی ابراز داشت: حاصل تلاش و جدیت همکاران در این سه دهه این بوده که کاری ماندگار در حمل و نقل عمومی پایتخت جمهوری اسلامی به یادگار گذاشتند. امروز جایگاه حمل و نقل عمومی به ویژه مترو در پایتخت غیر قابل کتمان است به طوری که روزانه میلیون ها نفر با استفاده از این سیستم حمل ونقل جابجا می شوند. لذا پویایی و بالندگی رکن اساسی یک مجموعه با اهمیت مانند مترو است که این امر با مشارکت همکاران میسر خواهد شد.

    امام تصریح کرد: به یقین اگر یک مدیر فکر کند که خود به تنهایی می تواند موفق شود، اندیشه ای بیهوده خواهد بود. مدیریت ارشد زمانی می تواند اهداف پیش بینی شده را محقق کند که پرسنل مجمومعه بخواهند مشارکت کنند. همراهی و همدلی پرسنل و مشارکت آنان می تواند در تحقق اهداف مد نظر سازمان موثر و مفید باشد.

    وی افزود: پرسنل یک سازمان اگر آرامش فکری و روحی نداشته باشند و از محیط کار خود رضایت نداشته باشند مطمئناً انتظارات مدیریت ارشد نیز  برآورده نخواهد شد. لذا یک مجموعه وقتی در کنار هم قرار گیرد در پرتو عنایات الهی توفیق خدمت گذاری به مردم را خواهند یافت و این یک نتیجه ارزشمند برای شرکت مترو خواهد بود.

    مدیر عامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو) در ادامه گفت: سعی همه مجموعه این است که خطوطی که به بهره برداری رسیده یا نزدیک به بهره برداری است با شرایط کامل تری به دست شهروندان برسد.

    وی خاطر نشان ساخت: در همین راستا تعطیلی خط 7 به جهت ریسک پذیری بالایی که وجود داشت صورت گرفت. لازم است این مهم را یاد آور شوم  که هیچ جهت گیری سیاسی مبنی بر تصمیم برای تعطیلی خط 7 وجود نداشت. این تصمیم در نتیجه اظهارات کارشناسان صورت گرفت و مدیریت ارشد نیتی نداشته جز اینکه امنیت شهروندان را تامین کند. امیدواریم با همت همکاران و مشاوران در یک دوره 6 ماهه و در بهترین شرایط ممکن بتوانیم این خط را تقدیم شهروندان و بازگشایی کنیم.

    علی امام همچنین درمورد خط 6 نیز گفت: در خط 6 نیز زحمات زیادی کشیده شده و امیدواریم بتوانیم با تامین منابع لازم در سال آینده این خط را نیز به بهره برداری برسانیم و امیدواریم این خط نیز وارد مدار خدمت رسانی شود.

    مدیر عامل شرکت مترو همچنین افزود: معاونت محترم حمل و نقل ترافیک در برنامه ها و سیاست هایشان اعلام کردند در بحث خطوط جدید، بازنگری در مطالعات طرح جامع ریلی تکمیل خواهد شد و نتیجه آن نقشه راهی  خواهد بود برای ایجاد خطوط جدید.

    علی امام گفت: امیدواریم در این شرایط که دولت و مدیریت شهری همگرایی و هم افزایی دارند بتوانیم با تکیه بر حمایت های دولت و نمایندگان مجلس شورای اسلامی و با تلاش مجموعه و نیز در سایه عنایات پروردگار اهداف تعیین شده برای شرکت را محقق کنیم.

    علی امام در ادامه با اشاره به برنامه های خود در مجموعه شرکت متروی تهران گفت: استفاده از تمام ظرفیت بزرگ نیروی انسانی از جمله مهمترین برنامه های من خواهد بود. به یقین در 3 دهه گذشته اقدامات ارزشمندی در شرکت مترو صورت گرفته و متعاقب آن تجربیات ارزشمندی نیز در مجموعه اندوخته شده که استفاده از این تجربیات ارزشمند یقیناً منجر به شکوفایی و بالندگی شرکت خواهد شد .لذا ما نیاز چندانی نخواهیم داشت که بخواهیم فردی را خارج از مجموعه وارد کنیم و خود ظرفیت موجود نیاز های کاری ما را برآورده خواهد ساخت. البته لازم به ذکر است که  از تجربیات و مشورت های افرادی که بازنشسته شده اند نیز بهره خواهیم برد.

    علی امام در پایان گفت: وظیفه قانونی و انسانی من این است با همکاران با تکیه بر مدیریت اخلاق مدارانه رفتار شود و تاکید جدی بر سلامت سیستم دارم که این امر بسیار مهم است.

    وی افزود: ما امانتدار سرمایه ای هستیم که از سوی مردم در اختیار ما قرار گرفته و باید به بهترین نحو و به صورت قانونمند به کار گرفته شود. سلامت سیستم اولویت اول ما است

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو