فونیکسریمکسبهتام

معاون استاندار یزد:

ناهماهنگی در اجرای آزادراه اردکان – مهریز پذیرفتنی نیست

عصر خودرو- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد گفت: اجرای اولین آزادراه جنوب و شمال شرق کشور، تحول بزرگی برای استان یزد است و باید سریع‌تر اجرایی شود .

ناهماهنگی در اجرای آزادراه اردکان – مهریز پذیرفتنی نیست
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا، «سیدمحمدرضا سیدحسینی»  در نشست هماهنگی طرح آزادراه اردکان، یزد و مهریز که با حضور فرمانداران و مسئولان ادارات مربوطه در استانداری یزد برگزار شد، گفت: ساخت این آزادراه، اولین طرح آزادراه جنوب و شمال شرق کشور را رقم می‌زند و تحول بزرگی برای استان یزد به شمار می‌رود .

    وی افزود: همه دستگاه‌های استان اعم از راه و شهرسازی، فرمانداری‌ها، اداره کل محیط‌زیست و منابع طبیعی استان باید هماهنگ عمل کنند و هرچه سریع‌تر بایدها و نبایدهای این طرح را مشخص کنند .

    سیدحسینی با بیان این که برخی از طرح‌ها به علت روشن نبودن دیدگاه برخی مسئولان بعد از گذشت نیمی از کار به تعویق می‌افتند، تأکید کرد: برای این طرح مهم با برآورد اعتبار هزار میلیارد تومان نباید چنین اتفاقی بیافتد و نباید در بین کار به دلایلی طرح تعطیل شود بنابراین همه دستگاه‌های مربوط نظرات کارشناسی و قطعی خود را اعلام کنند .

    وی با تأکید بر سرعت عمل در اجرایی شدن و تکمیل این طرح، تصریح کرد: فرمانداران شهرستان‌ها مسئول هماهنگی این طرح هستند و هیچ مدیر استانی حق ندارد، بدون هماهنگی با فرمانداران در امور شهرستان‌ها دخالت کند. همچنین هیچ مدیر شهرستانی حق ندارد که بدون هماهنگی با فرمانداران در امور مدیر استانی دخالت کند و اگر گزارشی در غیر این صورت برسد، برخورد جدی خواهیم کرد .

    وی در ادامه بر اهمیت و اجرای موازین زیست‌محیطی در این طرح تأکید و خاطرنشان کرد: در توسعه کشور هر جا که محیط‌زیست نادیده گرفته شد ضربه خورده‌ایم و شخص من حفاظت محیط‌زیست را در اولویت همه اقدامات می‌دانم و این طرح آزادراه هم نباید محیط‌زیست را تهدید کند .

    معاون استاندار در پایان عنوان کرد: با توجه به این که این طرح تبدیل بزرگراه به آزادراه است، نیاز به عرصه بیشتر و زیرگذرهای متعدد دارد که باید با ادارات محیط‌زیست و منابع طبیعی در هماهنگی کامل باشد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط