فونیکسریمکسبهتام

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی قرارگاه اربعین:

زائران آخرین موقعیت خودروی خود را از سامانه ۱۲۰ دریافت کنند

عصر خودرو- رئیس کمیته اطلاع‌رسانی قرارگاه اربعین با اشاره به پارک برخی از خودروها در معابر عمومی و انتقال آن‌ها، گفت: زائران می‌تواند موقعیت خودروی خود را از سامانه ۱۲۰ دریافت کنند.

زائران آخرین موقعیت خودروی خود را از سامانه ۱۲۰ دریافت کنند
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از مهر، حجت‌الاسلام عسگر نجفی  اظهار کرد: در حال حاضر شاهد ورود زائران در حال بازگشت به کشور به‌موازات خروج زائران هستیم.

    وی با اشاره به تدارک تمهیدات لازم برای سرویس‌دهی به زائران، افزود: از همه زائران خواسته‌شده به توصیه‌های داده‌شده توجه کنند و زائرانی که با خودروهای شخصی و یا از وسایل نقلیه عمومی به مرزها مراجعه کرده‌اند به پارکینگ‌های مشخص مراجعه کنند.

    جانشین معاونت اجتماعی ناجا با بیان اینکه افرادی به‌عنوان راهنما نیز حضور دارند تا در صورت لزوم با توجه به تراکم جمعیت راهنمایی‌های لازم را به زائران ارائه دهند، خاطرنشان کرد: تأکیدات لازم در این روزها برای بازگشت با صبر و حوصله و انجام استراحت لازم در مسیر بازگشت به شهرها مطرح‌شده است.

    وی به پارک برخی خودروها در معابر عمومی و خیابان‌ها اشاره و تصریح کرد: البته برای امسال با تمهیدات خوب اندیشیده شده، پارکینگ‌های بزرگ تعریف و مشخص‌شده است.

    حجت‌الاسلام نجفی ادامه داد: اگر زائری به مکان توقف خودرو خود مراجعه کرده و خودرو را نیافت می‌تواند با سامانه 120 که برای این موضوع تعریف‌شده تماس و آخرین موقعیت خودروی خود را دریافت کنند.

    وی افزود: در حال حاضر نظم خاصی برقرار بوده و زائران در دو مسیر رفت‌وبرگشت با آرامش و روان تردد می‌کنند.

    رئیس کمیته اطلاع‌رسانی قرارگاه اربعین گفت: زائرانی که هنوز سفر خود را آغاز نکردند مدیریت زمان سفر داشته باشند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط