فونیکسریمکسبهتام

آلودگی هوا«۲۲۸۲»

هوای پایتخت ناسالم برای گروه‌های حساس

عصر خودرو- مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران گفت: نتایج پیش‌بینی کیفیت هوا بر برقراری وضعیت کیفی هوای ناسالم برای گروه‌های حساس در اکثر مناطق پایتخت طی امروز دلالت می‌کند و انتظار می‌رود وضعیت کیفیت هوای بیشتر مناطق شهر تهران تا فردا همچنان در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس باقی بماند.

هوای پایتخت ناسالم برای گروه‌های حساس
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا ، حسین شهبازی اظهار کرد: پیش‌بینی‌های انجام شده در شرکت کنترل کیفیت هوا حاکی از افزایش تدریجی میزان ناپایداری جوی طی امروز است و در برخی ساعات وزش باد شدید به بزرگی 8 تا 10 متر بر ثانیه از سمت نواحی غربی - شمال غربی انتظار می‌رود.

    وی با بیان اینکه این شرایط فردا کمابیش ادامه دارد، افزود: در این روز برخی ساعات بویژه بعد ازظهر همراه با وزش باد نسبتا شدید به بزرگی 5 تا 8 متر بر ثانیه از سمت نواحی غربی است.

    مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران ادامه داد: برای روز پنجشنبه نیز تداوم شرایط و وزش باد نسبتا شدید در برخی ساعات پیش‌بینی می‌شود. همچنین دما طی دو روز آینده به طور نسبی کاهش خواهد یافت.

    شهبازی ضمن اشاره به تداوم کیفیت هوای ناسالم برای گروه‌های حساس در تهران گفت: به دلیل احتمال افزایش نسبی غلظت ذرات معلق در اثر افزایش سرعت وزش باد، انتظار می‌رود هوای ناسالم برای گروه‌های حساس در شهر تهران باقی بماند.

    وی در پایان اظهار کرد: کیفیت هوای 24 ساعت گذشته تهران منتهی به 8 صبح امروز با شاخص 114 در شرایط ناسالم برای گروه‌های قرار داشت و شاخص هم‌اکنون کیفیت هوا 122 و در همچنان در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط