فونیکسریمکسبهتام

ویژه برنامه‌های فرهنگی مترو تهران به مناسبت آغاز سال تحصیلی

عصر خودرو- معاون فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه از اجرای برنامه "با مهر رو به فردا" به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید خبر داد.

ویژه برنامه‌های فرهنگی مترو تهران به مناسبت آغاز سال تحصیلی
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۸:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا، محمد بنی حسن با تبریک فرارسیدن ماه مهر و آغاز سال تحصیلی گفت: همزمان با بازگشایی مدارس و مراکز آموزشی، برنامه های ویژه ای برای استقبال از دانش آموزان و دانشجویان عزیز در مترو تهران اجرا می شود.

    وی با اشاره به اینکه که آموزش شهروندی از ارکان اساسی زندگی اجتماعی عصر حاضر است خاطر نشان کرد: با توجه به حجم بالای تردد، دانشجویان و دانش آموزان در سطح شهر، لزوم معرفی و ترویج فرهنگ استفاده از حمل و نقل عمومی به خصوص مترو به عنوان وسیله ای پاک و ارزان در قالب آموزش های شهروندی امری اجتناب ناپذیر است.

    بنی حسن در ادامه از اجرای طرح اهدای نقشه در حوالی ایستگاه‌های مترو خبر داد و تصریح کرد: همزمان با آغاز سال تحصیلی توزیع نقشه راهنمای مترو در مدارس، دانشگاه ها، مساجد و مراکز درمانی نزدیک به ایستگاه های مترو توسط کارشناسان فرهنگی انجام می شود.

    وی افزود: یکی دیگر از برنامه های فرهنگی مترو تهران به مناسب بازگشایی مدارس، حضور کارشناسان فرهنگی در مدارس و توزیع بسته های فرهنگی است که در این طرح نسبت به آموزش شهروندی و نحوه استفاده صحیح دانش آموزان از مترو نیز اقداماتی انجام می شود.

    معاون فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری مترو تهران در خصوص برگزاری طرح‌های آموزشی در مدارس که در راستای تاکید و تحقق دستور مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو، در دستور کار قرار گرفته است اظهار داشت: با هماهنگی‌های به عمل آمده با مناطق آموزش و پروش شهر تهران در ساعات برگزاری کلاس‌های پرورشی ومهارت‌های زندگی، ظرفیت‌های مترو را در قالب برنامه‌های آموزشی شاد و مفرح برای دانش آموزان و کودکان مطرح خواهیم کرد تا با این اقدام در آینده شاهد ارتقاء فرهنگ مترو سواری و رفع بسیاری از مشکلات کنونی باشیم.

    بنی حسن با اشاره به اینکه همزمان با فرارسیدن ماه مهر نسبت به فضاسازی محیطی با استفاده از طرح ها و مضامین مرتبط با حال و هوای سال جدید تحصیلی اقدام شده است گفت: در گذرگاه های فرهنگی نیز با برپایی نمایشگاه های عکس و پوستر با موضوع مهر نگاه مسافران شهر زیرزمینی را به تماشای این تصاویر دعوت می کنیم.

    بر اساس گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه، وی همچنین از اجرای سرود و همسرایی با موضوع ماه مهر و مدرسه از 27 شهریور خبر داد و افزود: این اجراها شامل قطعات خاطره انگیز سال های درس و مدرسه است.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو