فونیکسریمکسبهتام

باند کلاهبرداری فروش خودروهای لوکس خارجی به دام افتاد

عصر خودرو- رئیس پلیس فتا استان گفت: باند کلاهبرداری که از طریق فضای مجازی اقدام به فروش خودروهای لوکس خارجی می نمودند شناسایی و دستگیر شدند.

باند کلاهبرداری فروش خودروهای لوکس خارجی به دام افتاد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از روزنامه ایران، سرهنگ امین یادگار نژاد رئیس پلیس فتا استان گفت : در پی شکایت فردی به این پلیس و اعلام اینکه مدتی پیش در فضای مجازی با شخصی که اقدام به فروش خودرو می کرد آشنا شده و از آن طریق مورد کلاهبرداری مالی قرار گرفته است ، پرونده با موضوع کلاهبرداری مالی در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

    وی افزود: شاکی اظهار کرد در یکی از شبکه های اجتماعی با تبلیغی روبه رو شده که در زمینه فروش خودروهای خارجی فعالیت می کرد و جهت خرید خودرو با صاحب آگهی تماس و پس از جلب اعتماد به منظور خرید مبلغ 250 میلیون تومان به حساب فروشنده واریز که پس از دریافت مبلغ، خودرو را تحویل نکرده و هیچ پولی را نیز به حسابم عودت نداده اند.

    وی تصریح کرد: با انجام تحقیقات علمی ، پلیسی و با بررسی‌های به عمل آمده توسط کارشناسان این پلیس مشخص شد متهمین با پول هایی که کلاهبرداری کرده اند اقدام به خرید سکه و ارز کرده اند.

    یادگارنژاد افزود: در ادامه پس از شناسایی چند عضو از این باند مشخص شد که بصورت گسترده و در سطح کشور فعالیت می نمایند و همچنین تعدادی از این باند توسط پلیس فتا یزد دستگیر شده اند .

    وی در ادامه بیان کرد: لذا با توجه به پرونده مشابه در دادسرای عمومی و انقلاب استان یزد و اینکه متهمین پرونده ها مشترک می باشند پرونده جهت ادامه رسیدگی به استان یزد ارسال شد .

    وی در پایان افزود:از شهروندان می خواهیم در فضای مجازی تحت هیچ عنوان به افرادی که به تبلیغات و وعده های اغفال کننده اعتماد نکرده و جهت انجام هر گونه خرید و معامله پیگیری های بعدی را در فضای حقیقی انجام دهند و در صورت مواجهه با هرگونه موارد مجرمانه در فضای مجازی آن را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.Cyberpolice.ir بخش مرکز فوریت های سایبری، قسمت ثبت گزارشات مردمی با ما در میان بگذارند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط