فونیکسریمکسبهتام

نمایشگاه خودرو فرانکفورت (۲۷)

رونمایی از جدیدترین نسخه‌ ی پرادو ۲۰۱۸ در فرانکفورت

عصر خودرو: در برخی از بازارها با نام پرادو شناخته می‌شود و در اروپا از سال ۲۰۰۹ با نام لندکروز فروخته شده است. بنابراین تویوتا به این باور رسیده که خودروی چند ساله‌اش نیاز به تغییر و تحول دارد. با توجه به این تصمیم نتیجه نهایی از لندکروزهای جدید برند تویوتا همان چیزی است که امروز در نمایشگاه خودرویی فرانکفورت ۲۰۱۷ شاهدش بودیم.

رونمایی از جدیدترین نسخه‌ ی پرادو ۲۰۱۸ در فرانکفورت
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۸:۰۰

به گزارش  پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از عصر ایران ، کاملا مشخص است که جدیدترین عضو خانواده لندکروزهاست، اما از درون و برون مورد بازطراحی قرار گرفته و تغییرات زیادی کرده است.

ظاهر بسیاری از بخش‌های فلزی بدنه کاملا تغییر کرده است که درب موتور، سپرها، جلوپنجره، نمای عقب، چرخ‌ها و گلگیرهای جلو نیز در خودرو کاملا تغییر کرده است. با این وجود تغییرات تنها به ظاهر و زیباتر کردن خودرو ختم نمی‌شوند. برخی از تغییرات به راننده کمک می‌کنند تا با توجه به ابعاد بزرگ خودرو مانورهای بهتر و راحت‌تری را انجام دهد. خنک‌کننده‌های موتور در خودرو نیز ارتقاء یافته و در مجموع چند اینچ نیز به طول خودرو اضافه شده است.

ژاپنی‌ها برای این غول جذابشان، داشبورد، تجهیزات و کنسول مرکزی را با تفکر و طراحی ارتقاء داده‌اند. یک صفحه نمایش 8 اینچی در مرکز کنسول کمی پائین‌تر از جای همیشگی در مدل‌های قبلی قرار گرفته که شفافیت و حساسیت در آنها به مراتب بهتر از اسلافش به حساب می‌آید.

مشتریان اروپایی قادرند بین مدل‌های سه یا 5 در یک گزینه را انتخاب کنند. خودروها در 10 رنگ و سه تریم داخلی ترکیبی ارائه می‌شوند. یک موتور توربو دیزل چهار سیلندر 2.8 لیتری با یک سامانه انتقال قدرت دستی یا خودکار 8 سرعته هماهنگ می‌شود. موتور خودرو قدرتی برابر 177 اسب‌بخار از خود ارائه می‌دهد.

البته نمونه‌هایی از این خودرو نیز با موتور بنزینی 2.7 لیتری و جعبه دنده 5 سرعته و خروجی 161 اسب‌بخار ارائه می‌شوند.

نمونه‌ای دیگر از این خودروی آفرودی پرطرفدار 4 لیتری با خروجی 249 اسب بخار و یک جعبه دنده 6 سرعته بین خودروها دیده می‌شود.

این خودرو در برخی از بازارهای اروپائی در دسترس است. اما بازار آمریکا نیز نباید از ارتقاهای و توسعه‌های صورت گرفته در این خودرو که به زودی روی لکسوس‌های GX پدیدار می‌شوند، متعجب شوند.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • خودرو امروز ۶۶۹
      • خودرو امروز ۶۶۸
      • خودرو امروز ۶۶۷
      • خودرو امروز ۶۶۶
      • خودرو امروز ۶۶۵
      • خودرو امروز ۶۶۴
      • خودرو امروز ۶۶۳
      • خودرو امروز ۶۶۲
      • خودرو امروز ۶۶۱
      آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
      آرشیو