فونیکسریمکسبهتام

نمایشگاه خودروی فرانکفورت (۸)

تویوتا با نسل جدید لندکروزر در راه آلمان

عصر خودرو- تویوتا برنامه‌های خود را برای معرفی یک لندکروزر جدید در نمایشگاه خودرو فرانکفورت که ۱۲ سپتامبر(۲۱ شهریور) افتتاح می‌شود، اعلام کرد.

تویوتا با نسل جدید لندکروزر در راه آلمان
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو »، ما درباره نسل بعدی لندکروزر اطلاعات زیادی نداریم و هیچ تصاویر جاسوسی از این خودرو منتشر نشده و حتی یک تصویر تاریک یا تبلیغاتی اغراق شده از این خودرو وجود ندارد.

    لندکروزر همچنان از همان پلتفرم و معماری مستحکم قبلی بهره می‌برد که به این خودرو اجازه می‌دهد ظرفیت سخاوتمندانه ای برای سرنشینان و توانایی های آفرود فوق العاده ای در سگمنت خود داشته باشد.

    نسل کنونی لندکروزر که در تصویر مشاهده می‌کنید، از یک موتور v8 5.7 لیتری با توان خروجی 381 اسب بخار و 543 نیوتن متر گشتاور بهره می‌برد. مصرف این شاسی بلند غول پیکر در مسافت های شهری 17.8 لیتر در هر 100 کیلومتر و در بزرگراه 12.9 لیتری در هر 100 کیلومتر است. مشخصاتی که در بازار امروز به سختی قابل قبول هستند. انتظار می‌رود تویوتا راهی را برای ساخت یک SUV با بهره وری بالاتر پیدا کرده باشد اما بعید است که این راه کاهش تعداد سیلندرهای این خودرو به شش باشد.

    در روزها و هفته های آینده قطعا اطلاعات بیشتری درباره نسل بعدی لندکروزر منتشر خواهد شد.

    مدل 2018 لندکروزر هم اکنون در بازار موجود است، بنابراین این خودرو به عنوان مدل 2019 روانه بازار میشود و قیمت آن از 85 هزار و 500 دلار شروع خواهد شد. 

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم