فونیکسریمکسبهتام

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس:

بررسی مشکلات و خلاءهای قانونی جاده در دستور کار مجلس قرار گرفت

عصر خودرو- سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: پیشنهاد نمایندگان مجلس و به خصوص کمیسیون آموزش و تحقیقات، بررسی راهکارهای توسعه حمل و نقل ریلی در کشور و اتصال همه مناطق به شبکه سراسری است.

بررسی مشکلات و خلاءهای قانونی جاده در دستور کار مجلس قرار گرفت
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از تسنیم  ، سیدحمایت میرزاده با بیان اینکه متاسفانه حادثه واژگونی اتوبوس حامل دانش آموزان در هرمزگان بسیار تلخ بوده و خسارات جبران ناپذیری را بر جامعه علمی کشور و خانواده‌ها داشته است، اظهار کرد: با توجه به این‌که در همه کشورهای دنیا شاهد چنین حوادثی هستیم، نمی توان گفت این موضوع تنها مربوط به کشور ما است.

    وی افزود: حمل و نقل جاده ای در کشور ما به دلیل نبود زیر ساخت های مناسب و حجم بار ترافیکی در آن مدام با سوانح متعدد مواجه است و خسارت های جبران ناپذیری را به دنبال داشته است.

    وی تصریح کرد: اینکه دانش اموزان از رفتن به اردو و یا مکان های زیارتی و سیاحتی و اشنایی با فرهنگ و سنت های مختلف کشور نباید صورت گیرد، نظریه و جمله اشتباه است و مجلس مخالف این موضوع است.

    نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حمل و نقل ریلی و ایمن بودن این شیوه حمل و نقلی در کشور گفت: خوشبختانه زیر ساخت های ریلی در کشور در حال توسعه است و با توجه به توسعه خطوط و بروز رسانی سیستم های ریلی، شاهد ارتقای کیفیت و همچنین رضایت مسافران هستیم.

    میرزاده اعلام کرد: مجلس  حمایت های خود را از شیوه های مختلف حمل و نقلی در کشور دارد اما در حال حاضر و با توجه به حادثه اخیر، بررسی علل بروز سانحه را در دستور کار دارد.

    وی یادآور شد: در صورتی حمل و نقل جاده ای با خلاهای قانونی مواجه است باید اقدامات لازم برای آن صورت گرفته و لایحه هایی برای کاهش سوانح و حوادث تقدیم مجلس شود تا اقدامات لازم از سوی مجلس برای تصویب لایحه ها صورت گیرد.

    وی تاکید کرد: قطعا همه دوست داریم از بهترین امکانات در جهت حمل و تقل مسافر و بار به مقاصد مختلف استفاده کنیم و در همین راستا پیشنهاد نمایندگان مجلس بررسی راهکارهای توسعه حمل و نقل ریلی در کشور و اتصال همه مناطق به شبکه سراسری است.

    انتهای پیام/

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو