فونیکسریمکسبهتام

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران خبر داد

تصادف ۴ خودرو در بزرگراه تهران - قم

فوت ۳ نفر و مصدومیت ۶ مسافر

عصر خودرو- سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران گفت: در تصادف ۴ دستگاه خودرو در بزرگراه تهران - قم، ۳ نفر جان خود را از دست دادند و ۶ نفر نیز مصدوم شدند.

تصادف ۴ خودرو در بزرگراه تهران - قم
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس ، جلال ملکی  اظهار داشت: در ساعت 8:09 امروز برخورد چند دستگاه خودرو در جنوب به شمال اتوبان تهران - قم 15 کیلومتر مانده به عوارضی تهران، به سامانه آتش‌نشانی شهر تهران اعلام شد.

    وی افزود: با توجه به اینکه محل حادثه در محدوده استحفاظی آتش‌نشانی تهران نبود، دو ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

    ملکی بیان داشت: با حضور آتش‌نشانان در محل حادثه مشاهده شد دو دستگاه خودروی 405، یک دستگاه اپتیما و یک دستگاه پژو تاکسی به شدت با یکدیگر برخورد کرده و 9 نفر در داخل خودروها بوده‌اند.

    سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران، بیان داشت: پیش از رسیدن آتش‌نشانان 5 نفر از داخل خودرو همراه با مصدومیت خارج شده بودند و 4 نفر دیگر نیز در داخل خودرو محبوس بودند.

    وی گفت: آتش‌نشانان 4 نفر محبوس شده را از داخل خودرو خارج و تحویل عوامل اورژانس دادند که مشخص شد یک خانم و دو مرد جان خود را از دست داده‌اند و نفر چهارم نیز دچار مصدومیت شدید شده بود.

    به گفته ملکی در این حادثه 3 نفر جان خود را از دست دادند و 6 نفر نیز مصدوم شدند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط