فونیکسریمکسبهتام

جاده اسدآباد - یوسف آباد همچنان قربانی می گیرد

عصر خودرو- رییس پلیس راه استان همدان گفت: بر اثر واژگونی یک دستگاه موتورسیکلت در جاده اسدآباد به سمت یوسف آباد راننده ۲۴ ساله جان باخت.

جاده اسدآباد - یوسف آباد همچنان قربانی می گیرد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا، سرهنگ رضا عزیزی روز یکشنبه  افزود: روز گذشته (شنبه) یک دستگاه موتورسیکلت در جاده دو طرفه اسدآباد به سمت یوسف آباد سنقر در حال تردد بود که واژگون می شود.
    وی اضافه کرد: علت واژگونی این وسیله نقلیه ناتوانی راکب در کنترل وسیله نقلیه بوده و این حادثه منجر به مرگ مرد 24 ساله می شود.
    وی یادآوری کرد: اواخر هفته گذشته نیز یک دستگاه موتورسیکلت با سه سرنشین شامل یک زوج و کودک بر اثر برخورد با خودروی وانت پیکان در این محور ، جان باختند.
    سرهنگ عزیزی اضافه کرد: جاده اسدآباد - یوسف آباد هفته گذشته یکی از پرحادثه ترین محورهای این استان بوده است و در یک هفته گذشته چندین تصادف فوتی در این جاده دوطرفه رخ داده که منجر به مرگ هشت تن از شهروندان شده است.
    وی گفت: بیشتر جانباختگان در این جاده موتورسواران بودند که علت آن را می توان بی توجهی راکبان موتور سیکلت به قوانین راهنمایی و رانندگی ذکر کرد.
    رئیس پلیس راه استان همدان تاکید کرد: بیشتر موتورسواران هیچگونه احترامی برای قوانین قائل نبوده و از انجام هر گونه تخلفی هراسی ندارند.
    وی بیان کرد: برخورد با موتورسواران نیز سخت و دشوار است چون همواره با مقاومت آنها مواجه شده و در صورت توقیف موتورسیکلت نیز مجدد با پرداخت جریمه و تحویل گرفتن وسیله نقلیه دوباره با حضور در جاده تخلف های خود را تکرار می کنند.
    رئیس پلیس راه استان همدان بیان کرد: موتور سیکلت هیچگونه همخوانی و سنخیتی با دیگر کاربران جاده ندارد و در صورت بروز سانحه ای به علت نداشتن حفاظ ، میزان آسیب دیدگی حتی از عابران هم بیشتر است.
    سرهنگ عزیزی توضیح داد: چون در برخورد خودرو با عابر یک طرف حادثه یعنی خودرو دارای سرعت بالا بوده ولی هنگام برخورد خودرو و موتورسیکلت هر 2 با سرعت بالا تردد دارند بنابراین میزان مصدومیت، خسارت و تلفات بیشتر است.
    طرح های ویژه منطقه ای برای برخورد با خودروها و موتورسیکلت ها مزاحم و متخلف امسال در استان همدان انجام شد که در پنج ماهه سال جاری حدود 12 هزار و 630 دستگاه موتورسیکلت و 6 هزار و 700 خودروی مزاحم توقیف و راهی پارکینگ شده است.
    طبق آمار منتشره از سوی پزشکی قانونی، 114 نفر بهار امسال در سوانح رانندگی این استان جان باختند که 86 نفر از جان باختگان مرد و 28 نفر نیز زن بودند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۵ روز پیش
        آرشیو