فونیکسریمکسبهتام

معاون برنامه‌ریزی و امور شوراهای شهرداری تهران

طرح ایمنی خط ۸ مترو به وزارت راه و شهرسازی ارسال شده است

عصر خودرو- معاون برنامه‌ریزی و امور شوراهای شهرداری تهران گفت: بعضی از نقاط خط ۸ مترو با اتوبان تهران ـ قم نزدیک است و طرح ایمنی این نقاط را به وزارت راه و شهرسازی ارائه داده‌ایم و منتظر پاسخ آنها برای انجام هستیم.

طرح ایمنی خط ۸ مترو به وزارت راه و شهرسازی ارسال شده است
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از فارس، ناصر امانی در پاسخ به تذکرات اعضای شورای شهر در سیصد و شصت و هفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران اظهار داشت: خط 8 در چند نقطه با اتوبان تهران ـ‌قم نزدیک است و قبل از افتتاح، نقاط آن مشخص و طرح ایمنی را به وزارت راه ارائه دادیم و مقرر شد هر چه سریع‌تر جلسه‌ای در این خصوص برگزار و نسبت به ایمنی اقدام شود.

    وی افزود: ایمن‌سازی‌های لازم در خط 8 مترو اتخاذ شده است و افرادی که در روز افتتاح از ایستگاه شهر آفتاب تا ایستگاه امام خمینی(ره) حضور داشتند مشاهده کردند که یکی از ایمن‌ترین خط‌ها خط 8 است.

    وی خطاب به جدیدی گفت: از شما توقع نداشتم، چرا که معاون نظارت شورا هستید و حقوق خوانده‌اید و چهار سال است که در شورا فعالیت می‌کنید، بنابراین برای استیضاح، ابتدا باید تذکر بدهید، بعد سؤال کنید و اگر قانع نشدید، با امضای دو سوم اعضای شورا استیضاح کنید.

    وی افزود: باید این مراحل انجام می‌شد، نه اینکه به یکباره تذکر دهید و درخواست استیضاح کنید.

    معاون قالیباف گفت: زمین کاربری خیریه امام رضا(ع) بهداشتی و درمانی است و مرکزی برای مبارزه با سرطان در حال احداث است.

    وی افزود: در هر جای تهران زمینی که کاربری و بهداشتی و درمانی دارد کمک می‌کنیم که در آنجا بیمارستان ساخته شود و هیچ کار خلاف قانونی در این خصوص اتفاق نیفتاده است.

    معاون شهردار تهران خاطرنشان کرد: در احداث بیمارستان امام رضا(ع) سازمان بازرسی از صفر تا صد بررسی لازم را انجام داده است و مشکل غیرقانونی در آن وجود نداشت.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط