فونیکسریمکسبهتام

تا پایان تابستان امسال انجام می‌شود؛

افزایش تعداد دوربین‌های ثبت تخلف خراسان شمالی به ۱۵ دوربین

عصر خودرو- مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان شمالی از افزایش تعداد دوربین‌های ثبت تخلفات جاده‌های استان به ۱۶ دوربین تا پایان تابستان امسال خبر داد.

افزایش تعداد دوربین‌های ثبت تخلف خراسان شمالی به ۱۵ دوربین
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر ، علی‌اصغر بدیعی مقدم با حضور در نخستین نمایشگاه مطبوعات و رسانه‌های خراسان شمالی، اظهار کرد: هم‌اکنون 9 دوربین ثبت تخلفات در سطح جاده‌های استان فعال است که با به اتمام رسیدن 6 دوربینی که در حال نصب است تعداد آن‌ها به 15 دوربین می‌رسد.

    بدیعی مقدم وی افزود: هم‌اکنون دوربین‌های ثبت تخلفات در محورهای بجنورد- جنگل گلستان و بجنورد- مشهد فعال بوده و در محور بجنورد- اسفراین نیز در حال نصب است که بر اساس برنامه در سایر محورهای شریانی استان نیز نصب خواهند شد.

    وی بابیان اینکه امکان محاسبه سرعت متوسط در محورهای استان توسط دوربین‌های ثبت تخلفات وجود دارد گفت: از زمان ثبت سرعت متوسط خودروهای عبوری از استان، متوسط سرعت این خودروها کاهش‌یافته و به 75 کیلومتر بر ساعت رسیده است.

    کاهش مسافر نداشتیم

    بدیعی مقدم در بخش دیگری از این گفتگو در پاسخ به پرسشی درباره کاهش میزان مسافران استان که از وسایل حمل‌ونقل عمومی برون‌شهری استفاده می‌کنند، اظهار کرد: طی چند سال اخیر کاهش چندانی در میزان مسافرانی که از ناوگان حمل‌ونقل عمومی برون‌شهری استفاده می‌کنند نداشتیم.

    وی تصریح کرد: آمار حاکی از این است که تنها 6 تا هفت درصد کاهش میزان مسافران در این بخش را داشتیم که آن‌هم درواقع جابجایی مسافر در ماه‌های مختلف سال بوده است نه کاهش تعداد مسافران.

    افزایش 15 درصدی ظرفیت سواری‌های عمومی برون‌شهری

    مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان با تأکید بر اینکه فعالیت مسافربران شخصی در مسیرهای برون‌شهری را به‌هیچ‌عنوان قبول نداریم گفت: فعالیت در این مسیرها صرفاً باید در قالب تاکسی‌های زرد باشد که دارای هویت هستند و کنترل می‌شوند.

    وی با اشاره به اقدامات انجام‌شده برای مقابله با این فعالیت‌های غیرقانونی افزود: با اقداماتی که همگام با پلیس انجام می‌دهیم، سواری‌های شخصی که اقدام به جابجایی مسافر در محورهای برون‌شهری می‌کنند جریمه‌شده و مسافران آن‌ها به خودروهای زرد عمومی که تدارک دیده‌شده منتقل می‌شوند.

    بدیعی مقدم اعلام کرد: اقداماتی که در این راستا انجام داده‌ایم سبب شده است 15 درصد به ظرفیت سواری‌های برون‌شهری عمومی افزوده شود.

    مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همچنین در رابطه با نخستین نمایشگاه مطبوعات و رسانه‌های استان اظهار کرد: این نمایشگاه با توجه به اینکه برای نخستین بار برگزارشده شرایط مطلوبی برای بازدیدکنندگان دارد.

    وی افزود: مردم با حضور در این نمایشگاه با نحوه فعالیت رسانه‌ها به‌ویژه رسانه‌های مکتوب و آثارشان آشنا می‌شوند که گامی است مؤثر در راستای معرفی ظرفیت آن‌ها به مردم.

    خبرنگاران و رسانه‌ها جزو نوابغ استان هستند

    بدیعی مقدم فعالیت رسانه‌ها در استان را لازمه پیشرفت استان دانست و تأکید کرد: رسانه‌ها و فضایی که آن‌ها فراهم می‌کنند از محورهای توسعه استان هستند که حضورشان در هر جامعه‌ای ضروری است.

    مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان شمالی خبرنگاران و رسانه‌های استان را جزو نوابغ استان دانست و گفت: برای تسریع در روند پیشرفت خراسان شمالی باید به آن‌ها توجه بیشتری شود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو