فونیکسریمکسبهتام

سرپرست مرکز مدیریت راه های خراسان جنوبی:

۲۲ هزار تخلف سرعت در محورهای مواصلاتی خراسان جنوبی ثبت شد

عصر خودرو- سرپرست مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی از ثبت ۲۲ هزار تخلف سرعت در محورهای مواصلاتی استان خبر داد.

۲۲ هزار تخلف سرعت در محورهای مواصلاتی خراسان جنوبی ثبت شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۶:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، حمید سلطاندوست بعد از ظهر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بیش از 22 هزار تخلف سرعت در چهار ماهه نخست امسال در محورهای خراسان جنوبی توسط دوربین های ثبت سرعت ثبت شده است.

    وی با بیان اینکه در حال حاضر 68 سامانه ثبت تخلف فعال با قابلیت ثبت میانگین سرعت متوسط در جاده های استان فعال است، بیان کرد: از ابتدای مرداد ماه سال جاری تمامی سیستم های ثبت میانگین سرعت متوسط در استان فعال و راه اندازی شده است.

    سرپرست مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه ایمنی یک مفهوم بسیار وسیع و چند وجهی است، بیان داشت: در هر حدی که اعتبار داشته می توانیم ایمنی راه را ارتقاء دهیم چون هدف ما توسعه ایمنی است.

    سلطاندوست اضافه کرد: با این وجود نبایستی از ایمنی خودرو بویژه کاربران راهها و ضرورت پرهیز از رانندگی پر خطر غفلت کرد.

    وی با اشاره به اینکه افزایش تصادفات فوتی از نوع واژگونی نشان دهنده عدم توجه رانندگان به استراحت مناسب در طول راه ها است، بیان داشت: بنابراین هوشمندی رانندگان در راهها بسیار ضروری است.

    سرپرست مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی گفت : با توجه به اینکه حدود 68 سامانه ثبت تخلف فعال با قابلیت ثبت میانگین سرعت در استان وجود دارد روزانه 180 تا 200 مورد قبض جریمه توسط این دوربین ها صادر می شود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط