فونیکسریمکسبهتام

درخواست نماینده میناب برای تردد خودروهای مناطق آزاد در استان هرمزگان

عصر خودرو- نماینده مردم میناب در مجلس در تذکری به مدیرعامل سازمان مناطق آزاد درخواست کرد تا کاری کند خودروهایی که در قشم و کیش هستند بتوانند در کل استان هرمزگان از جمله میناب، رودان و جاسک تردد کنند.

درخواست نماینده میناب برای تردد خودروهای مناطق آزاد در استان هرمزگان
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا، سیدمصطفی ذوالقدر در تذکر شفاهی در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی خطاب به وزیر کشور، متذکر شد: چند منطقه از استان هرمزگان قابلیت تبدیل شدن به شهرستان را دارد  و طبق قانون اگر منطقه ای مرکز بخش باشد باید در آنجا شهر نیز ایجاد شود. بخش هایی همچون فین، هشت بندی، زیارت علی، جغین، برزک و ترگان قابلیت شهر شدن را دارند اما نمی دانیم چرا وزارت کشور کوتاهی می کند.

    عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس خطاب به مدیر عامل سازمان مناطق آزاد تجاری - صنعتی، متذکر شد: یک بام و دو هوا نمی شود چرا که در حال حاضر در منطقه آزاد اروند در خوزستان خودروهای منطقه آزاد در تمام استان ها تردد می‌کنند اما در هرمزگان اجازه نمی دهند که این خودروها از قشم تا بندرعباس تردد کنند.

    وی در تذکری دیگر گفت: جای تعجب دارد با این که در گذشته مرزنشینان حق داشتند در سال مقداری برنج، روغن و شکر برای زندگی خود وارد کنند اما در دولت یازدهم جلوی این کار توسط معاون اول رییس‌جمهور که تقریبا هرمزگانی است، گرفته شده است.

    نماینده مردم میناب در مجلس با تشکر از حل مشکل آب نیرو توسط وزیر نیرو، گفت: از وزارت نیرو می خواهم  زودتر  ال سی مورد نیاز نیروگاه سیریک را باز کنند.

    انتهای پیام

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط