فونیکسریمکسبهتام

استاندار سیستان و بلوچستان:

تردد خودروهای پلاک منطقه آزاد به سراسر سیستان و بلوچستان بلامانع است

عصر خودرو- استاندار سیستان و بلوچستان با تأکید بر اینکه طرح تردد خودروهای پلاک منطقه آزاد به سراسر استان در حال اجراست، گفت: با همکاری وزارت صنعت، معدن و تجارت و همچنین دبیرخانه شورای‌عالی مناطق آزاد به دنبال واردات خودرو از منطقه آزاد نیز هستیم.

تردد خودروهای پلاک منطقه آزاد به سراسر سیستان و بلوچستان بلامانع است
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایرنا، محمد کرمی شامگاه شنبه در شورای اداری شهرستان نیکشهر در خصوص صدور مجوز تردد خودروهای پلاک منطقه آزاد به سراسر سیستان و بلوچستان، افزود: این موضوع قانونی بوده و در حال اجراست، برای کاهش شاخص‌های این استان با کشور اقداماتی در حال انجام است با وزیر صنعت، معدن و تجارت و دکتر عبدالملکی هماهنگ کردیم تا واردات خودرو از منطقه آزاد انجام شود تا مردم از این شرایط استفاده کنند.

    وی تاکید کرد: این استان دارای سه منطقه آزاد در شهرستان‌های چابهار، سیستان و میرجاوه است بنابراین باید تلاش کرد چرا که فرصت‌های خوبی در حال فراهم شدن بوده و آینده این استان درخشان است.

    استاندار سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: کارهای عقب افتاده طبق سخنان مقام معظم رهبری که به عدم اجرای مصوبات دهه 80 اشاره کردند در سیستان و بلوچستان زیاد است که اگر در زمان خود انجام می‌شد شاهد این عقب ماندگی‌ها نبودیم هم اکنون باید همه مدیران و مردم همت کنند این عقب افتادگی‌ها جبران شود.

    وی افزود: باید در میدان تلاش کنیم آنچه فرمان الهی است انجام دهیم که اگر این‌گونه عمل کنیم قطعاً خداوند به ما یاری خواهد رساند و آینده از آن اسلام است.

    کرمی اظهار کرد:  همه ما مسوول هستیم و باید ارتباطمان با مردم را قوی و در کنار آنها باشیم و پیگیر مطالباتشان، باید برای سرمایه‌گذاران بسته‌های سرمایه‌گذاری فراهم و امورات کاری برای آنان تسهیل شود.

    وی با بیان اینکه اقتصاد در این استان باید مردمی و فرهنگ کار در بین جوانان توسعه یابد، ادامه داد: باید مردم را در زمینه‌های تصمیم‌سازی، ایده‌پردازی و نظارت و اجرا به جایگاه واقعی خودشان برسانید چرا که آنها ولی‌نعمت ما هستند.

    استاندار سیستان و بلوچستان اذعان کرد: دانش آموزان و دانشجویان جزو ظرفیت‌های بسیار ارزشمند ساین استان هستند که لازم است به آنها مسوولیت‌های اجتماعی را واگذار کرد که در آینده هر یک بتوانند در جایگاه یک مدیر ارزشی و جهادی به مردم خدمت کنند.

    وی بیان کرد: سیستان و بلوچستان جوان‌ترین استان کشور و دارای نیروی انسانی جوان است بر این اساس هر جایی بخواهد توسعه پیدا کند اولین مولفه آن نیروی انسانی توانمند، خلاق و متفکر است از این حیث باید جوانان و نوجوانان ما توانمند و مهارت محور شوند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط