فونیکسریمکسبهتام

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس:

یک بام و دو هوای تردد خودروها در مناطق آزاد

عصر خودرو- عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: یک بام و دو هوای تردد خودروهای مناطق آزاد در برخی استان‌ها مردم هرمزگان را آزرده کرده است.

یک بام و دو هوای تردد خودروها در مناطق آزاد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۱:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، حسین هاشمی تختی در نشست فعالان اقتصادی هرمزگان با وزیر اقتصاد با بیان اینکه همواره تلاش کرده‌ام تبلیعاتی صحبت نکنم تا بخواهم عده‌ای برایم کف بزنند، اظهار کرد: همواره تاکیدم بر آن بوده که سخنی بگویم که به خیر و صلاح مردم باشد.

    وی ادامه داد: بیان نقدهایم را به دیدار خصوصی‌تر وامی‌گذارم چرا که در شرایط فعلی باید برای عبور از بحران در کشور قدم برداریم.

    این نماینده مجلس خطاب به وزیر اقتصاد، خاطرنشان کرد: هرمزگان شاهرگ و نفس اقتصادی کشور است و حل مشکلات استان هموارکننده مشکلات کشور است و از حضورتان در استان برای سومین بار تقدیر می‌کنم.

    نماینده هرمزگان ادامه داد: تشکیل کمیته ویژه‌ای متناسب با جنگ اقتصادی موجود برای تسهیل قوانین و مقررات به منظور عبور از این وضعیت جنگی ضروری است تا بتوانیم با مجموعه‌ای از تصمیمات راهبردی در این حوزه، فعالان اقتصادی را در صحنه نگه داشته و مشکلات را با سرعت بیشتری حل کنیم.

    هاشمی تختی با اشاره به عدم بازگشت مناسب و عادلانه مازاد درآمدهای مالیاتی به استان نیز از وزیر اقتصاد خواست تا در این زمینه یک بار برای همیشه تصمیم‌گیری و حق استان در این باره ادا شود تا رشد و پیشرفت هرمزگان جان تازه‌ای به خود بگیرد.

    عضو کمیسیون عمران مجلس به مشکلات تجار و بازرگانان قشم در موضوع ارائه اظهارنامه مالیاتی در ادوار گذشته نیز اشاره‌ای و بیان کرد: گشایش در این باره و مهار فشار امور مالیاتی در این زمینه با تصمیم ویژه وزیر اقتصاد قابل تحقق است.

    وی تصریح کرد: در منطقه آزاد چابهار و انزلی و … تصمیماتی کلیدی اتخاذ شده که مردم آن استان‌ها از مواهب وجود مناطق آزاد برخوردارند اما در هرمزگان با وجود دو منطقه آزاد، عملاً در زمینه تردد خودروهای پلاک منطقه آزاد بر خلاف دیگر استان‌ها، امتیازی را شاهد نیستیم و مردم از این وضعیت یک بام و دو هوا در مقایسه با دیگر استان‌ها ناراحتند و انتظار دارند اگر امتیازی در کشور وجود دارد، برای همه مردم باشد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط