فونیکسریمکسبهتام

نمایشگاه خودرو ارومیه ۹۶ (۶)

رئیس سازمان فروش شرکت مایان فولاد:کامیونت فوسو منطبق با استاندارد روز اروپا در ایران عرضه شده است

عصر خودرو: از انتهای سال ۹۵ مبادرت به عرضه خودرو فوسو میتسوبیشی در کشور کردیم که مورد استقبال قرار گرفت و این خودرو در تناژ های ۵.۶ ، ۶ و ۸.۵ تن به شرکت های مواد غذایی، لبنی و حمل نوشابه و افراد حقیقی عرضه شده است.

رئیس سازمان فروش شرکت مایان فولاد:کامیونت فوسو منطبق با استاندارد روز اروپا در ایران عرضه شده است
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۷:۰۰

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ، مجید مدنی، رئیس سازمان فروش شرکت مایان فولاد  با بیان این  مطلب گفت: با توجه به تجربه کارشناسان شرکت در حوزه های مختلف صنایع خودرو سازی این خودرو انتخاب شد چرا که تمام الزامات و نیاز های مشتریان  را یکجا در خود دارد ازآن جمله میتوان به میزان ظرفیت سوخت، دید آینه ها،  راحتی راننده در ماشین، طول شاسی، وزن شاسی، مصرف سوخت و ایمنی خودرو اشاره کرد.
او مشخصه های گفته شده را تماما در حد استانداردهای بین المللی دانست افزود: به عنوان مثال ترمز این ماشین چهار چرخ دیسکی 2 مداره است و در صورت از کار افتادن مدار اول مدار دوم وارد مدار شده و از بروز آسیب به ماشین و راننده جلوگیری می کند. همچنین نمونه دوم صندلی های ماشین است که به صورت وزنه ای و تعلیقی طراحی شده اند و راننده در دست اندازها احساس نارحتی نخواهد کرد و امکان اسیب دیدگی از بین می رود.
مدنی به طراحی به روز و مطالعه شده آینه های جانبی اشاره کرد و عنوان داشت: آینه ها از لحاظ عرضی به گونه ای طراحی شده اند که شعاع دید راننده را در تمام ابعاد پوشش می دهد و دارای گرم کن هم هستند تا در مواقع سرما دچار بخار گرفتگی نشوند و مه زدایی انجام شود.
رئیس سازمان فروش شرکت مایان فولاد با اشاره به  توجه ویژه طراحان این خودرو به نیازها و ایمنی راننده اظهار کرد: در خصوص ایمنی خودرو می توان گفت واژگونی خودرو  فوسو میتسوبیشی  دور از ذهن است به دلیل وجود ESP و ESR در آن و باعث می شود خودرو از مسیر خود ناگهانی خارج نشود و امنیت راننده و ماشین حفظ شود.
مدنی در خصوص بازار این خودرو در ارومیه و کشور اظهار کرد: در ارومیه این ماشین شناخته شده است و دلیل آن هم نماینده شرکت دراین شهر است که مزایای خودرو را در اختیار مشتریان بالقوه قرار داده است و هم اکنون با افتخار اعلام می کنیم خودرو فوسومیتسوبیشی مرحله برندینگ را در ایران پشت سر گذاشته و تبدیل به خودرو قابل اتکا  برای مشتریان شده است.
مجید مدنی افزود: در هیات مدیره شرکت به این جمع بندی رسیدیم که از خریدار خودرو 500 شرکت تقدیر و تشکر کنیم و کلید طلایی شرکت را به آنها اهدا کنیم و این مراسم را در این نمایشگاه انجام خواهیم داد.
او ادامه داد: خریدار پانصدمین خودرو شرکت همان خریدار اول شرکت است که در ابتدا به فوسومیتسوبیشی و شرکت مایان اعتماد کرد و ما هم به پاس این وفاداری کلید طلایی با  برند مایان و آیدین به انها اهدا می کنیم.
رئیس سازمان فروش شرکت مایان فولاد  شرکت آیدین را از مشتریان خوب خود دانست و افزود: این شرکت در ابتدا 5 خودرو خریداری کرد برای انجام تست آنها را در 5 منطقه آب و هوایی کشور شامل گرمسیر اهواز،  سردسیر تبریز، شرجی شمال و تهران و شیراز به مدت 2 ماه به کار گرفت و با مورد قبول بودن این ماشین از نظر تیم فنی آن شرکت مجددا 20 دستگاه خریداری کرد.
مدنی در پایان در خصوص نمایشگاه ارومیه نیز گفت: نمایشگاه خودرو ارومیه سال دوم است که برگزار می شود و شرکت مایان برای بار اول در این نمایشگاه شرکت می کند اما ما شاهد  استقبال خوبی از طرف بازدید کنندگان از این نمایشگاه بودیم.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
مطالب مرتبط
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • خودرو امروز ۶۶۹
      • خودرو امروز ۶۶۸
      • خودرو امروز ۶۶۷
      • خودرو امروز ۶۶۶
      • خودرو امروز ۶۶۵
      • خودرو امروز ۶۶۴
      • خودرو امروز ۶۶۳
      • خودرو امروز ۶۶۲
      • خودرو امروز ۶۶۱
      آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
      آرشیو