فونیکسریمکسبهتام

نمایشگاه خودرو مشهد ۹۶ (۶۵)

کامیونت پر قدرت میتسوبیشی پیشرو در جاده های ایران

عصر خودرو- مجید مدنی رئیس سازمان بازاریابی و فروش مایان فولاد اظهار داشت: نمایشگاه خودرو مشهد یکی از قطب های صنعت خودرو در ایران است و می توان گفت اگر شرکتی در شرق کشور بخواهد خودرویی تهیه کند بهترین مکان این رویداد خودرویی در مشهد است و استارت و جرقه قرارداد های بزرگ خودرو در شرق ایران در این نمایشگاه می خورد.

کامیونت پر قدرت میتسوبیشی پیشرو در جاده های ایران
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، در این نمایشگاه بسیاری شرکت های صنعتی حضور دارند و مشغول رایزنی برای انتخاب خودرو های مورد نیاز شرکت خود هستند. این جلسات تجاری همه روزه در غرفه ی مایان برقرار است و مسئولین شرکت ها مزایای خودروهای باری میتسوبیشی را با دیگر رقبایش مقایسه می کنند. این محصول تازه وارد بازار شده است و بسیاری شرکت ها و مردم که نیاز به این گونه خودرو ها دارند آن را نمی شناسند اما در این نمایشگاه فرصتی پیش آمد تا با این خودرو با کیفیت آشنا شوند و مزایا آن ها را ببیند و بطور یقین مطمئن هستیم در خلال برگزاری رویداد و یا بعد از آن منجر به انعقاد قرارداد و خرید محصول خواهد شد.
    مدنی کامیونت های میتسوبیشی را بسیار با کیفیت برشمرد و اظهار داشت: این کامیونت ها تمامی تست های استاندارد را پشت سر گذاشته است و به نوعی دارای تکنولوژی های روز دنیا هستند که برای اولین بار توسط شرکت مایان به ایران وارد شده است و با داشتن شبکه گسترده خدمات پس از فروش هیچ نگرانی از خرید این محصول متوجه مشتریان نیست. این خودرو ها بالاترین ایمنی را برای راننده به ارمغان می آورد و طراحی آن به گونه ای است که کمترین فشار را به رانند وارد می کند و در مسیر های طولانی و یا شرکت های پخش که رانند مدت زمان زیادی را پشت فرمان خودرو به رانندگی مشغول است باعث آزردگی و خستگی بیش از حد نمی شود. همچنین این خودرو در انواع مدل ها برای مصارف خاص  قابل استفاده است و در مدل های کمپرسی، پخچال، حمل مواد خوراکی و... به مشتریان تحویل داده می شود.
    مدنی جدید ترین محصول این کمپانی را یخچال تریلی شاسی گالوانیزه عنوان کرد و اظهار داشت این محصول جدید دارای خصوصیاتی بی نظیر است که بسیار مناسب محصولات مواد غذایی حساس است چرا که این محصول سبکتر از محصولات مشابه است، ضد آب و ضد زنگ بوده و خوردگی در آن اتفاق نمی افتد و آسیبی به مواد غذایی که در آن حمل می شود نمی رسد. این محصول بسیار مناسب شرکت هایی است که در کار صادرات و واردات محصولات خوراکی مشغولند و نگرانی آسیب دیدن محصولاتشان را از بین می برد.
    وی شرایط ویژه فروش نمایشگاهی محصولات شرکت مایان را مناسب عنوان کرد و اظهار داشت: انواع مدل فروش اعم از نقدی اقساطی و لیزینگی در این نمایشگاه وجود دارد و در فروش نقدی هم تخفیف 1 درصدی برای خریداران در نظر گرفته شده است.
    رئیس سازمان بازاریابی و فروش مایان فولاد با اشاره به کیفیت خوردوهای میتسوبیشی افزود: نکته جالب در مورد این خودروها این است که تمامی شرکت های بزرگ و صاحب نامی که این محصول را برای ناوگان حمل و نقل خود انتخاب کرده اند از آن راضی هستند و در پاره ای از موارد دوباره سفارش تعداد بیشتری از این خودرو را داده اند و اقدام به خرید خودروهای بیشتری کرده اند. نکته دیگر رضایت تمام مشتریان ما از میزان سوخت مصرفی این کامیونت ها است و همگی به اتفاق به این نکته اشاره کرده اند که مصرف سوخت این محصول رضایت بخش است و نسبت به دیگر محصولات مشابه اختلاف قابل اهمیتی دارد که برای مجموعه های بزرگ حمل و نقل اعم از درون شهری و برون شهری مهم است و موجب صرفه جویی خوبی می شود. مصرف سوخت این خودرو نسبت به رقبا یک سوم کمتر است که این عدد بسیار قابل تامل است. این باعث خوشحالی ماست که مالکین صنعتی و استفاده کنندگان شخصی هر دو از این خودرو راضی هستند.
    وی افزود: شرکت های بزرگ و معتبری از این محصول استفاده می کنند که از این میان می توان به شرکت دومینو، شرکت میهن،  شرکت آیدین، شرکت عالیس، شرکت بازرگانی کشیری، شرکت کولاک، شرکت پویا پروتئین، شرکت محیا پروتئن، شرکت پاژن، شرکت خدمات فرودگاهی همراه کوشا کیش، شرکت کلوچه سیرنگ، شرکت حلوا شکری سیمرغ، شرکت مبل چوبرنگ و دیگر شرکت های بزرگ صنعتی اشاره کرد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو