فونیکسریمکسبهتام

نمایشگاه خودرو ارومیه ۹۶ (۱۳)

ارتقای کیفیت خودروها اولویت اول خودورسازان داخلی باشد

عصر خودرو- معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان غربی گفت: تولیدکنندگان در تلاش باشند تا خودروهایی با کیفیت تولید و روانه بازار کنند تا با توجه به کیفیت تولیدات، ایمنی سرنشینان تامین و زمینه توسعه فروش محصولات داخلی فراهم شود.

ارتقای کیفیت خودروها اولویت اول خودورسازان داخلی باشد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا ، علیرضا رادفر روز جمعه در حاشیه بازدید از دومین نمایشگاه بین المللی خودرو، قطعات و صنایع وابسته آذربایجان غربی  افزود: مناسب سازی خدمات پس از فروش اولویت مشتریان خودرو به شمار می رود و خودروسازان داخلی باید به این شاخص بیش از پیش توجه کنند.
    وی ادامه داد: باید در صنعت خودروسازی و قطعات خودرو پیشرفت ها به درجه بالایی از قدرت و کیفیت برسد زیرا مردم ما نیازمند برترین ها هستند و باید بتوانند با قیمت مناسب، خودرو با کیفیت و خاص خود را انتخاب کنند.
    وی با اشاره به اینکه رضایت مشتری برای خودروسازان شرط اول است، افزود: تنوع خودروهای سایپا و سایر شرکت ها در نمایشگاه باید در کنار کیفیت مناسب باشد تا رضایت مشتری را جذب کند زیرا کیفیت و ایمنی خودور از اساسی ترین امور است.
    معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به اینکه به زودی شاهد تولید خودرو در این استان خواهیم بود، اظهار کرد: مسئولان استانی و کشوری از تولید خودرو در استان حمایت می کنند و کلید این امر نیز زده شده و به زودی شاهد تولید خودرو در آذربایجان غربی خواهیم بود تا صنایع خودروسازی بتواند محصولات مناسبی را تولید و روانه بازار کنند.
    وی اظهار کرد: وجود خودروهای تولید داخل در این نمایشگاه نشان دهنده توسعه صنعت خودروسازی و اشتغال زایی در دولت تدبیر و امید است.
    به گزارش ایرنا، دومین نمایشگاه بین المللی خودرو، قطعات و صنایع وابسته آذربایجان غربی با حضور 60 شرکت تولیدکننده داخلی و بیش از 50 شرکت تولید کننده خارجی از کشورهای کره جنوبی، ژاپن، چین، ترکیه، آلمان، فرانسه، اسپانیا و ... در محل پارک جنگلی ارومیه و با حضور مسئولان کشوری و استانی پذیرای علاقه مندان است.
    این نمایشگاه در سه بخش خودروهای سبک، خودروهای سنگین و قطعات خودرویی و لوازم یدکی برپا شده است.
    این نمایشگاه چهار روزه از روز سه شنبه 13 تیر تا امروز جمعه 16 تیر همه روزه از ساعت 17 تا 23 آماده بازدید علاقه مندان بوده است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو