فونیکسریمکسبهتام

رئیس پلیس راه استان زنجان:

تصادف در جاده های زنجان سه کشته و مصدوم بر جای گذاشت

عصر خودرو- رئیس پلیس راه استان زنجان گفت: تصادف در جاده های استان زنجان دو کشته و یک مصدوم بر جای گذاشت.

تصادف در جاده های زنجان سه کشته و مصدوم بر جای گذاشت
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر ، سرهنگ علی اصغر شیر محمدی   افزود: ساعت  19.30 شامگاه چهارشنبه برخورد یک دستگاه پژو 405 با خودرو پراید در محور خدابنده به قیدار یک کشته و یک مصدوم بر جای گذاشت و علت اصلی وقوع این تصادف هم انحراف به چپ از جانب راننده خودرو پژو 405 بوده است.

    وی اظهار کرد: همچنین واژگونی خودرو پرادو در محور خدابنده به ابهر یک کشته بر جای گذاشت که در این تصادف راننده به علت تخطی از سرعت مطمئنه و نبستن کمربند ایمنی به بیرون پرتاب شد.

    رئیس پلیس راه استان زنجان گفت: واژگونی وسیله نقلیه اصلی ترین عامل فوت در سوانح جاده ای استان زنجان است  و واژگونی وسیله نقلیه طی سه ماهه سالجاری  با 21 درصددر رده های بالای علل تصادف های جاده ای برون شهری و روستایی منجر به فوت در استان زنجان بوده است.

    شیر محمدی تاکید کرد: متاسفانه رانندگان به علت نبستن  کمر بند ایمنی و توانایی نداشتن کنترل وسیله باعث واژگونی خودرو می شوند.

    رئیس پلیس راه استان زنجان گفت: طی سه ماهه سالجاری چندین مورد از تصادفات فوتی در جاده های استان زنجان به علت پرت شدن به بیرون از خودرو بوده است و سرنشیان به علت نبستن کمربند ایمنی به بیرون پرت می شوند.

    وی گفت: متاسفانه فرهنگ بستن کمربند ایمنی در جامعه به خوبی نهادینه نشده است و رانندگان تنها به محض دیدن دوربین مدار بسته و پلیس اقدام به بستن کمربند ایمنی می‌کنند.

    رئیس پلیس راه استان زنجان یاد آورشد: براساس قانون باید صندلی‌های عقب خودرو هم به کمربند ایمنی مجهز باشند و سرنشینان هم از این کمربند استفاده کنند.

       

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط