فونیکسریمکسبهتام

ناوگان باری کشور نوسازی می شود

عصر خودرو- معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از پرداخت تسهیلات با سود ۷ تا ۹ درصد برای نوسازی ناوگان باری کشور با عمر بیش از ۳۵ سال خبر داد.

ناوگان باری کشور نوسازی می شود
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا، داود کشاورزیان عصر شنبه در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل پیشین و جدید راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان که با حضور نمایندگان مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، اظهارداشت: امسال همچنین برای نوسازی ناوگان مسافربری تا سقف سه میلیارد و 500 میلیون ریال تسهیلات پرداخت می‌شود.
    وی با اشاره به راه اندازی سامانه پیمایش هوشمند تردد ناوگان(سپهتن) در تمام اتوبوس ها در سال گذشته، خاطرنشان کرد: با راه اندازی این سامانه، شاهد کاهش میزان تصادفات جاده ای سال گذشته در کشور بودیم.
    کشاورزیان افزود: ارتقاء ایمنی راه‌های کشور یکی از اولویت‌های مهم سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در سال 96 است و در همین راستا برای کاهش تصادفات در ناوگان حمل و نقل باری قرار است امسال سامانه مذکور در تمام کامیون‌ها و ماشین‌های باری سنگین نیز نصب شود.
    وی ادامه داد: این سامانه با نصب دستگاه ویژه داخل ناوگان حمل‌ و نقل باری با هدف برقراری ارتباط پایدار با خودرو، فعال می‌شود و مجهز به دریافت کننده امواج ماهواره ای ردیابی است و از این طریق موقعیت و سرعت خودرو محاسبه می شود.
    کشاورزیان بیان داشت: برای ارتقای ایمنی در راه های ارتباطی و ترانزیتی کشور سال گذشته 600 دستگاه دوربین های ثبت تخلف سرعت نصب شد و امسال نیز بیش از 600 دستگاه دوربین جدید نیز نصب می شود.
    رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای خاطرنشان کرد: امسال برنامه هایی برای حفظ و صیانت از راه های کشور در دست اقدام است که یکی از آنها راه اندازی سامانه هوشمند توزین بار در حرکت است.
    کشاورزیان افزود: این سامانه تصویر پلاک خوروی حامل اضافه تناژ را ضبط و برای پلیس راه ها ارسال می کند تا برخورد قانونی با راننده متخلف انجام شود.
    در این مراسم از تلاش علیرضا مجرد تقدیر به عمل آمد و باقر جوان به عنوان مدیرکل جدید راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان معرفی شد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۵ روز پیش
        آرشیو