فونیکسریمکسبهتام

انهدام باند سارقان خودرو و مغازه در کرج

عصر خودرو- فرمانده انتظامی استان البرز گفت: با تلاش مأموران پلیس آگاهی استان اعضای باند چهار نفره سارقان به عنف خودرو و مغازه دستگیر و روانه زندان شدند.

انهدام باند سارقان خودرو و مغازه در کرج
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر ، سردار «کامرانی صالح» گفت: در پی دریافت یک فقره پرونده سرقت به عنف از مغازه در مهرشهر کرج بلافاصله اکیپی از مأموران پلیس آگاهی جهت بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

    وی گفت: در تحقیقات اولیه از شاکی مشخص شد که چهار نفر با یک خودروی پراید سفید رنگ با پلاک مخدوش، با استفاده از نقاب و سلاح سرد به مغازه هجوم آورده و با تهدید و تخریب محتویات داخل مغازه و سرقت آن‌ها اقدام به فرار کردند.

    وی افزود: تحقیقات ادامه داشت تا اینکه پرونده دیگری مبنی بر سرقت به عنف خودرو پراید با همین شیوه و مشخصات از سوی چهار مرد جوان به پلیس آگاهی ارسال شد.

    سردار کامرانی‌صالح در تشریح جزئیات این خبر گفت: افراد مذکور در پوشش مسافر از 45 متری گلشهر به مقصد مهرشهر سوار بر یک دستگاه خودرو پراید شده و پس از طی مسیری، سرنشینان خودرو با تهدید سلاح سرد راننده را از خودرو پیاده و اقدام به سرقت خودرو کردند.

    فرمانده انتظامی استان البرز افزود: در بررسی شیوه و شگرد سرقت‌ها محرز شد که هر دو سرقت توسط یک گروه انجام گرفته است و از طرفی هر دو مالباخته به یکی از اعضای باند سرقت که مشخصات ظاهری یکسانی داشت اشاره می‌کردند.

    سردار کامرانی‌صالح بیان داشت: با توجه به اظهارات شکات و مراجعه به بانک اطلاعاتی سارقان سابقه دار، سردسته باند سارقان به عنف که یک هفته قبل از وقوع سرقت خودرو به اتهام زورگیری و سرقت گوشی تلفن همراه دستگیر اما با قرار وثیقه قانونی آزاد شده بود شناسایی شد.

    وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تلاش شبانه‌روزی مأموران پلیس آگاهی متهم مورد نظر دستگیر و در مواجهه حضوری با شکات به جرم خود مبنی بر پنج فقره سرقت به عنف خودرو و هفت فقره سرقت به عنف از مغازه در مجموع 12 فقره سرقت با همدستی سه نفر دیگر اعتراف کرد.

    فرمانده انتظامی استان البرز با بیان اینکه سایر همدستان متهم در دو عملیات جداگانه دستگیر شدند گفت: سارقان پس از سرقت به عنف خودرو با خودروهای سرقتی اقدام به سرقت از مغازه‌ها می‌کردند.

    به گفته وی، متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده و انتقال به دادسرا با قرار وثیقه قانونی روانه زندان شدند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو